Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilke typer lykter fikk du på din 2021 (LR og P)

Startet av thebadger, søndag 20. desember 2020, klokken 15:17

« forrige - neste »

Kianus

Sitat fra: alb92 på onsdag 23. desember 2020, klokken 23:07
Sitat fra: Bushy på onsdag 23. desember 2020, klokken 22:28
Ser det hittil er en lr som melder om nye lykter? Ikke at jeg mistror en person her. Men tenkte bare på hvor mye man kan sette igang her med et tulleinnlegg... «hei, jeg fikk nye lykter...»- 20 avbestillinger🙈 sure folk å drit overalt🥴

Følger med videre i spenning

I en annen tråd her, så er det noen som har postet bilde og sagt de hadde LR med nye lykter (vin 840xxx). Selvfølgelig kan det være lett å sette på et falskt bilde, men trur vel det er usannsynlig.

Det er meg.
Må gjerne komme å se selv om dere ikke tror meg :)

thebadger

Sitat fra: Kianus på onsdag 23. desember 2020, klokken 23:24
Sitat fra: alb92 på onsdag 23. desember 2020, klokken 23:07
Sitat fra: Bushy på onsdag 23. desember 2020, klokken 22:28
Ser det hittil er en lr som melder om nye lykter? Ikke at jeg mistror en person her. Men tenkte bare på hvor mye man kan sette igang her med et tulleinnlegg... «hei, jeg fikk nye lykter...»- 20 avbestillinger🙈 sure folk å drit overalt🥴

Følger med videre i spenning

I en annen tråd her, så er det noen som har postet bilde og sagt de hadde LR med nye lykter (vin 840xxx). Selvfølgelig kan det være lett å sette på et falskt bilde, men trur vel det er usannsynlig.

Det er meg.
Må gjerne komme å se selv om dere ikke tror meg :)
Gratulerer!

Kianus

Sitat fra: Bushy på onsdag 23. desember 2020, klokken 22:28
Ser det hittil er en lr som melder om nye lykter? Ikke at jeg mistror en person her. Men tenkte bare på hvor mye man kan sette igang her med et tulleinnlegg... «hei, jeg fikk nye lykter...»- 20 avbestillinger🙈 sure folk å drit overalt🥴

Følger med videre i spenning


Viser deg gjerne de nye lyktene om du ønsker.
Har Long range og nye lykter.
Helt annet lys enn min model 3 fra 2019. (Solgt nå).

Bushy

Nei tviler ikke. Det er vel sagt at i løpet av kvartal 1.skal alle ha nye lykter. Men tenkte mer på hvor mye man kan sette igang på løse rykter på nettet🙂
S75D sept. 17

Kianus

Bilde tatt av min bil i går etter utlevering.

Altså en Long range med VIN 8402xx


Kianus

Sitat fra: poskare på onsdag 23. desember 2020, klokken 21:49
VIN:842 LR «gamle» lykter, som forventet, og de funker flott


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Virker å være totalt bingo. Har lavere VIN, også Long range, men har faktisk de nye lyktene.
Merkelig.

ØysteinBuddy

Hentet min 2021 LR i dag, fikk de nye lyktene 👍🏻
Chassis 8474**
X-div buddy
X-2xthink city
X-2014 Nissan Leaf Tekna
X-2015 Nissan Leaf Tekna
X-Tesla Model 3 LR 2021
X-VW id4 Pro
Nå-Model Y Performance

teslapple

Hentet også 2021 LR i går med nye lykter. Ganske fornøyd med å bestille 27.11, få levering lille julaften + nye lykter.

Regen

Sitat fra: teslapple på torsdag 24. desember 2020, klokken 14:30
Hentet også 2021 LR i går med nye lykter. Ganske fornøyd med å bestille 27.11, få levering lille julaften + nye lykter.

Får vel også gratis Supercharging i 1 år. Bra deal kan man si. (Litt misunnelig :))
TM3 2021 LR hvit

Thomas Longva

Sitat fra: teslapple på torsdag 24. desember 2020, klokken 14:30
Hentet også 2021 LR i går med nye lykter. Ganske fornøyd med å bestille 27.11, få levering lille julaften + nye lykter.

Hvilke VIN nummer har du ?

teslapple

Sitat fra: Thomas Longva på torsdag 24. desember 2020, klokken 16:17
Sitat fra: teslapple på torsdag 24. desember 2020, klokken 14:30
Hentet også 2021 LR i går med nye lykter. Ganske fornøyd med å bestille 27.11, få levering lille julaften + nye lykter.

Hvilke VIN nummer har du ?

VIN 839xxx

jasken

Såvidt jeg kunne se har jeg fått gamle, har VIN MF836, kjenner jeg er litt irritert kun fordi det ikke er de «nyeste». Mener de sa på chatten at jeg får nye, kan man klage på det?

Hvorfor har noen fått 1åe gratis superlading?

thebadger

Sitat fra: jasken på torsdag 24. desember 2020, klokken 21:28
Såvidt jeg kunne se har jeg fått gamle, har VIN MF836, kjenner jeg er litt irritert kun fordi det ikke er de «nyeste». Mener de sa på chatten at jeg får nye, kan man klage på det?

Hvorfor har noen fått 1åe gratis superlading?
Noen mener at alle får det i midten av januar, er bare rykter foreløpig

jasken

Sitat fra: thebadger på torsdag 24. desember 2020, klokken 22:01
Sitat fra: jasken på torsdag 24. desember 2020, klokken 21:28
Såvidt jeg kunne se har jeg fått gamle, har VIN MF836, kjenner jeg er litt irritert kun fordi det ikke er de «nyeste». Mener de sa på chatten at jeg får nye, kan man klage på det?

Hvorfor har noen fått 1åe gratis superlading?
Noen mener at alle får det i midten av januar, er bare rykter foreløpig

Håper det, jeg skal jo til service senter 15 januar kan spørre da evt prøve klage 😀

pers1

2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA