Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Litt ekstra "range"..

Startet av JorEl, fredag 18. desember 2020, klokken 22:16

« forrige - neste »

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Chris Neumann Ruud

Ja, har kommet i 2020.48.12 (.1) for de av oss som har refresh. Er nok noe med innkjøring av batterier kontra wltp/EPA kontra varmepumpe.
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Kim-

Spørsmålet er, har de frigjort mer buffer, gjort optimalisering av styring, eller satt ned typisk forbruk konstanten?
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Chris Neumann Ruud

Ukjent. Er en tråd på TMC som forsøker å nøste i det.
Jeg gikk fra 534 til 546 på 100% og tror det er konstanten som er klussa på, i energy tab er det samme tall på batteri dersom jeg regner ut snitt siste 50* estimert rekkevidde før og nå = 74,4/74,6
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA