Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Plass til barneseter?

Startet av Rolf Gjerdsjø, torsdag 22. oktober 2020, klokken 17:39

« forrige - neste »

Rolf Gjerdsjø

I påvente av ny Model 3 tenkte jeg å leie en Citigo fra iMove en måneds tid, men jeg har et spørsmål rundt plassforhold. Jeg er 1,87 høy, vil det være plass til en seksåring i beltestol bak meg i denne? Har en Model 3 til som vil være hovedbil uansett, men trenger å ha fleksibiliteten til at den kan brukes til unger baki også.

Og en ting til, jeg regner ikke med å få tilgang på noen app med fjernstyring av forvarme, men er det mulig å forhåndsprogrammere varme i disse som i feks e-Golf?
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

CampMode

Jeg har en seksåring i beltestol bak og det går helt fint (e-up!), jeg er 1.89.

I appen kan jeg sette inn ladeprosent ved avgangstid og samtidig legge inn hvilken temp det skal være i bilen ved avgangstid, jeg regner med det er det samme for Citigo. Jeg kan også starte oppvarming manuelt i appen f.eks. når jeg spiser frokost og det er ca 20 min til jeg sitter i bilen, det er den funksjonen jeg bruker :)

Rolf Gjerdsjø

Supert, takk. Da bør den kunne fungere som nr 2-bil en måneds tid.
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA