Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

1års gratis SuperCharging, men bare i USA?

Startet av JorEl, søndag 13. desember 2020, klokken 11:24

« forrige - neste »

JorEl

"Effective December 12 to December 31st, all undelivered Model 3s and Model Y vehicles (excluding Model 3 Standard Range) that deliver by December 31st will receive one year of Free Supercharging."

https://electrek.co/2020/12/12/tesla-offers-one-year-free-supercharging-to-incentivize-deliveries-record-quarter-attempt/
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Chris Neumann Ruud

Jeg har ett år på mine referral-kilometer i stedet for 6 måneder ihvertfall
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

JorEl

Jeg måtte drive detektivarbeid + masing for å få mine 3måneder...var ikke på noen langturer så det var egentlig bortkastet. Liker bedre at man får en viss mengde med Km, uten tidsfrist. Det hadde vært brukervennlig.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Counterpointer

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på søndag 13. desember 2020, klokken 11:26
Jeg har ett år på mine referral-kilometer i stedet for 6 måneder ihvertfall
Du får vel 6 mnd pr referal. Så hvis du har to får du ett år. Bjørn Nyland har vel stoppet sine egne referal fordi han har gratis lading i 100 år.....

Motorwatt

Har gratis Superlading så lenge jeg har bilen, men egentlig null-verdi for meg med mitt bruksmønster. Bruker SuC noen få ganger bare for å ha nok til akkurat å komme meg hjem.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Chris Neumann Ruud

Hmm, jeg har bare en referral, og har bare 1500km, men de har utløpsdato 3/12/2021
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

DagfinnN

Sitat fra: Motorwatt på søndag 13. desember 2020, klokken 16:57
Har gratis Superlading så lenge jeg har bilen, men egentlig null-verdi for meg med mitt bruksmønster. Bruker SuC noen få ganger bare for å ha nok til akkurat å komme meg hjem.
Du får driste deg på en EU tur da.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Kim-

Liker dette bedre enn 1500km, men klarer ikke finne dette på tesla sine sider noen steder.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

apehest

Sitat fra: Kim- på søndag 13. desember 2020, klokken 21:17
Liker dette bedre enn 1500km, men klarer ikke finne dette på tesla sine sider noen steder.

Det som skjer er at folk som har planlagt å motta bil i januar, får en telefon om at de får ett års gratis superlading hvis de tar den ut ASAP, gitt at bilen er tilgjengelig for levering før nyttår.
Det for at flest mulig skal ta levering dette kvartalet.
Gjelder USA.

OCSGAO

Bestilte inventory Model S LR plus 14.12.2020 og fikk den utlevert 30.12.2020.
Ser nå følgende på min konto

Model S Long Range Plus

Solid Black

19'' Sølvfelger

Krem premium interiør med innredning i eike-tre

Autopilot

Fullverdige selvkjørende egenskaper  (ikke bestllt FSD)

Gratis Supercharging frem til 1. januar 2022

Da har årsaken til at jeg har fått gratis supercharging i et år.

Counterpointer

Er det ikke er tilbud på de som ble levert før årsslutt at de fikk FSD i tre måneder og et år supercharging?

Dr_T

Jeg hentet ut en Mod X LR +  21/12, har ikke dukket opp noe gratis superlading hos meg..Er det noe man må be om?

OCSGAO


harelabb

Iflg. appen har jeg 1500 km supercharger som utløper i juni.
Iflg. kontoen har jeg gratis supercharging ut året.

Litt forvirrende.

Fikk min Model 3 LR i romjulen.

RJK

Sitat fra: harelabb på lørdag 06. mars 2021, klokken 12:37
Iflg. appen har jeg 1500 km supercharger som utløper i juni.
Iflg. kontoen har jeg gratis supercharging ut året.

Litt forvirrende.

Fikk min Model 3 LR i romjulen.

Da har du vel noe ut fra starttilbud eller fra referal code, og så fikk du gratis ut året fordi du bestilte og hentet ut bil til rett tid for dette tilbudet. Altså bil levert ut i desember 2020, og kanskje litt inn i november og. Husker ikke datoene det gjaldt.

Men siden du fikk fri superlading ut 2021, og har det andre, så ville jeg trodd de forlenget de 1500 km til ut juni 2022, ellers vil det jo bli som om du aldri fikk dette.

Ville ihvertfall sendt en forespørsel om dette, så får du sett hva de svarer.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA