Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ingen som har denne bilen?

Startet av Olemann, fredag 27. mai 2022, klokken 19:48

« forrige - neste »

Olemann


Veldig død gruppe dette sammenlignet med ID4 delen av forum.  Men, datter trenger stor bil og jeg lurer på om noen som har denne bilen ville dele noen erfaringer?  Gjerne også om importør/forhandler.

edyrli

Du får nok bedre svar om du prøver en av maxus gruppene på facebook.
Ellers hadde jeg Euniq 5 på lån i fjord. Litt enkel standard på interiøret men bilen var god og kjøre. I fartshumper var det noe knirk og dunkelyder fra hjuloppheng jeg ble litt skeptisk på.
Jeg konkluderte til slutt med at rekkevidden på 50kwh versjonen ikke var god nok så endte opp med å kaste busjettet mitt og kjøpe BYD Tang isteden.
Dette er fra samme forhandler og for min del har RSA Bil vært både ryddige og hjelpsomme.
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA