Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Feilmelding

Startet av stikksaga, onsdag 09. desember 2020, klokken 07:27

« forrige - neste »

stikksaga

Jeg skulle sette på varmen i dag tidlig og får følgende feilmelding når jeg starter appen. Er det noen som vet hvorfor/har løsning?

goggo

Samme melding her i dag, ser ut som Hyundai har glemt å betale telefonregninga til Telenor eller hvem som nå tar hånd om datakommunikasjonen til bilene våre...

La oss håpe det går seg til innen rimelig tid.

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

stikksaga

Fortsatt feil i skrivende stund (09.12.2020 12:12)

goggo

Ja, samme her. Jeg får fremdeles ikke starta appen.
Men det merkelige er at bilen kan sende meg meldinger via appen, fikk akkurat melding om at bil døra var ulåst og det stemmer det.

Begynner å lure på om det kan være en ide å re-installere appen eller noe, men jeg har ikke tid til å se på dette nå.
Får se på det i kveld hvis det ikke har løst seg til da.

mvh
HUgo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

stikksaga


Milkplus

Got this same message this morning. I uninstalled and reinstalled the app and it all worked again.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA