Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

TM3 LR med nye lykter

Startet av thebadger, tirsdag 08. desember 2020, klokken 14:03

« forrige - neste »

thebadger

Sitat fra: Haggish på torsdag 10. desember 2020, klokken 15:03
OK, med det så ikke ut til at det skjedde på MC Hammer!
Jeg får anta at MC Hammer er navnet på Nyland sin bil?
Vet du hvilken årsmodell det er?

Sigurd2


Chris Neumann Ruud

Sitat fra: thebadger på torsdag 10. desember 2020, klokken 15:06
Sitat fra: Haggish på torsdag 10. desember 2020, klokken 15:03
OK, med det så ikke ut til at det skjedde på MC Hammer!
Jeg får anta at MC Hammer er navnet på Nyland sin bil?
Vet du hvilken årsmodell det er?

Registrert Mars 2019
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Bmwi3

TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

Handyman

Sitat fra: thebadger på torsdag 10. desember 2020, klokken 13:27
[.....Klarer du å vente så får du det du vil ha.
Nei, da er risikoen for at du aldri får handlet deg en Tesla stor, for det er alltid rykter om noe nytt rundt neste sving.
Da blir man fort den mye omtalte personer som sitter på gjerdet og ser på alle de fornøyde teslasjåførene som passerer.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

lars667

En kan jo alltids håpe på dugg/dråper i lyktene, og at de da bytter i nye  :laugh:
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

Contango

Sitat fra: Handyman på torsdag 10. desember 2020, klokken 18:08
Da blir man fort den mye omtalte personer som sitter på gjerdet og ser på alle de fornøyde teslasjåførene som passerer.
Uff, ja. Triste greier.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

thebadger

Sitat fra: Handyman på torsdag 10. desember 2020, klokken 18:08
Sitat fra: thebadger på torsdag 10. desember 2020, klokken 13:27
[.....Klarer du å vente så får du det du vil ha.
Nei, da er risikoen for at du aldri får handlet deg en Tesla stor, for det er alltid rykter om noe nytt rundt neste sving.
Da blir man fort den mye omtalte personer som sitter på gjerdet og ser på alle de fornøyde teslasjåførene som passerer.
Poenget var vel at dersom man skal kjøpe Tesla så er dette det man må forholde seg til. Ellers kan man forhåndsbestille Polestar 2, den holder i det minste alt den lover.
Det sagt, hvilke endringer er det som har skjedd mellom hw3 og 2021 refresh? Noe som helst av betydning?

Solheim

Sitat fra: thebadger på torsdag 10. desember 2020, klokken 19:01
Ellers kan man forhåndsbestille Polestar 2, den holder i det minste alt den lover.
Sa noen OTA (kommer vell først nå), mobil-app for klimastyring og den berømte mobilnøkkel? Alle funksjoner som har blitt reklamert for på Polestar.

thebadger

Sitat fra: Solheim på torsdag 10. desember 2020, klokken 19:33
Sitat fra: thebadger på torsdag 10. desember 2020, klokken 19:01
Ellers kan man forhåndsbestille Polestar 2, den holder i det minste alt den lover.
Sa noen OTA (kommer vell først nå), mobil-app for klimastyring og den berømte mobilnøkkel? Alle funksjoner som har blitt reklamert for på Polestar.
Står at den kommer med 12V batteri, står ingenting om at det skal være strøm på det.
Står at den har har 460km rekkevidde, står ikke at de siste 100 er på bergingsbil.

Nei, nå er jeg teit. Full sjerpings

Contango

Jeg synes dette er helt infantilt og like opplysende som å høre tilsvarende om eksvs Tesla i andre fora.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

thebadger

Sitat fra: Contango på torsdag 10. desember 2020, klokken 20:19
Jeg synes dette er helt infantilt og like opplysende som å høre tilsvarende om eksvs Tesla i andre fora.
Kom sikkert ikke frem godt nok, men det var nøyaktig det jeg prøvde å parodiere.

Contango

Hehe - ikke lett å skille parodi og virkelighet i disse dager.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

rullemotstander

Har akkurat hentet min LR vin 837xxx. Gamle lykter  :)

adriantr

Sitat fra: rullemotstander på fredag 11. desember 2020, klokken 13:46
Har akkurat hentet min LR vin 837xxx. Gamle lykter  :)
Aj aj aj, og der forsvant det lille håpet jeg hadde for nye lykter på min LR 834. Takk for en update!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA