Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Launch control

Startet av Maxwell_400, fredag 04. desember 2020, klokken 08:32

« forrige - neste »

Maxwell_400

Står ikke noe om det i iGuide men min I-Pace har launch control. Hold inn brems og trykk wattpedalen i bånn og bilen spenner seg opp ved at fronten løfter seg og det begynner å dure i drivverket. Ser på powercruisecontrol at det trekkes ytterligere 4kW når den står stille (kanskje en fin måte å forvarme batteriet?). Slipp bremsen og bilen skyter avgårde.
I-Pace SE++, MY20, 18" summer & winter, no panoroof, towbar, spare wheel, H264, TCU 20.2, BECM: BS-AAL-BF-AF-BE

Ingeniøren

Kanskje like greit det ikke står. Tro jeg skal spare min for denne belastningen/during i drivverket....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Maxwell_400

Sitat fra: Ingeniøren på fredag 04. desember 2020, klokken 10:44
Kanskje like greit det ikke står. Tro jeg skal spare min for denne belastningen/during i drivverket....
Det er bare lyden av en katt som gjør seg klar til sprang.....
I-Pace SE++, MY20, 18" summer & winter, no panoroof, towbar, spare wheel, H264, TCU 20.2, BECM: BS-AAL-BF-AF-BE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA