Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nødanropsfunksjon: Feil! Funksjonen har begrenset tilgjengelighet.

Startet av Huskestue, onsdag 02. desember 2020, klokken 23:03

« forrige - neste »

Huskestue

Noen andre som har fått denne feilmeldingen?

Nødanropsfunksjon: Feil! Funksjonen har begrenset tilgjengelighet. Oppsøk verksted.

Har hatt den noen dager nå, tenkte at den ville gå over av seg selv men så langt har ikke det skjedd. Hvis andre har opplevd denne hva ble gjort for å fikse?

Amatøren

SW oppgradering og konfigurering av kommunikasjonsmodulen.

Gjøres på verksted.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

daktari

Sitat fra: Huskestue på onsdag 02. desember 2020, klokken 23:03
Noen andre som har fått denne feilmeldingen?

Nødanropsfunksjon: Feil! Funksjonen har begrenset tilgjengelighet. Oppsøk verksted.

Har hatt den noen dager nå, tenkte at den ville gå over av seg selv men så langt har ikke det skjedd. Hvis andre har opplevd denne hva ble gjort for å fikse?
Byttet antenne på min. Feilen kom og gikk litt først i vår, verksted ville avvente. Ble byttet i høst når den hadde vært permanent en stund.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Huskestue

OK takk for erfaringsdeling. Da får jeg bestille time på verksted.

Orbit

Du kan også be om å komme innom med en gang og få tatt diagnose mens feilen ennå er der. De får desverre gjort lite med slike ting dersom feilen forsvinner igjen, utenom å se at det ligger en historisk feil i loggen.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

elektro

Har vel vært tilfellet hos enkelte som har hatt feilen at GPS lokasjon og/eller høyde over havet i kart er feil. Det er en god indikasjon på at det er noe med antenne. Da fungerer ikke nødanrop. Ganske sikkert servicesak uansett.
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Sandra87

Jeg fikk denne meldingen. Og rød lys i taket ved sos knappen. Satellittkart fungerte heller ikke. De byttet da antenne

Huskestue

Denne har nå "trutnet" av seg selv... Dvs lønte seg å være litt treg denne gangen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA