Joda, med Iso15118 protokoll over pilotsignalet også for AC lading. Det strides dog om SOC blir kommunisert. Nokon har vore litt for 'smarte' og lagt opp til å kommunisere ladebehov (energi), estimert tid, etc, men (kanskje?) ikkje det elementære, nemlig SOC("batteriladeprosent").
Men, med eit fåtall biltypar og ladestasjonar som kan bruke dette, er det lenge før det blir utbredt.
Samt at sikker identifisering heller ikkje er omforent. VIN, mac-adresser, etc er ikkje sikre identifikasjonsmiddel, det må krypert sertifikatbehandling til.
Så praktisk mimimum i dag blir vel å idenfisere seg på ladeboks (rfid, etc) , eller starte ladeboks via app med brukervalg der.
Det er vel få(ingen?) ladeboksar som har dette "in da box" uten å ha ein OCPP kontroller eller skyløsning i bakkant?
~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no