Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

iX3 og app

Startet av Trond.m, mandag 30. november 2020, klokken 13:45

« forrige - neste »

Trond.m

Blir det en annen app for iX3? Jeg håper i det minste at det blir mulig å starte og stoppe lading via app. Det bør også være mulig å sette ladagrense fra 50-70 % via appen for det fungerer i praksis som start / stopp av lading.

Unified86

Ja, man kan i appen sette tidsintervall, feks lade fra kl 01:00-06:00 når strømprisen er lav og/eller sette ladeprosent, feks 80%.

Brukermanuel til IX3 er nå tilgjengelig i BMW drivers guide appen, dersom du ikke legger in VIN, men bruker demo-mode:)
2006 BMW E91 M-Sport
2021 BMW IX3 FC - Leveres uke 30

Nodland

#2
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

Nodland

Sitat fra: Unified86 på søndag 10. januar 2021, klokken 18:00
Brukermanuel til IX3 er nå tilgjengelig i BMW drivers guide appen, dersom du ikke legger in VIN, men bruker demo-mode:)

Får bare opp 4 serie coupe i demo mode jeg, merkligt.
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

StormFurby

Fikk også 4 serien, men så satte jeg telefonen min på norsk og vipps så kom ix3. Skal sies at manualen der nok ikke er i nærheten av 100%

Nodland

Sitat fra: StormFurby på søndag 10. januar 2021, klokken 22:18
Fikk også 4 serien, men så satte jeg telefonen min på norsk og vipps så kom ix3. Skal sies at manualen der nok ikke er i nærheten av 100%

Se der ja, takk for tips :)
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

dendanskelfarer


Orbit

Dette er samme app som for i3, og også for alle andre BMW-modeller. (Tidligere var det en egen i3-app). Det var også frem til nyttår mulig å melde seg som betatester, og melde feil men også forbedringsforslag (som faktisk også tildels har blitt etterfulgt!).

Jeg skal oppdatere tråden her dersom det igjen åpnes for dette, og hvordan en melder seg på.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA