Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Apple Car play

Startet av Sandra87, søndag 29. november 2020, klokken 20:48

« forrige - neste »

Sandra87

Hei,
Var usikker på om jeg ville, men har nå ordnet så jeg har Apple CAR play.
Når jeg spiller av fra Spotify, så får jeg bare et par av listene mine opp i bilen. Er det sånn det skal være?
Og kan man ikke skrolle nedover lista? Må man skippe seg igjennom alle sangene om man vi velge en sang nederst på lista?

Håper noen har mer erfaring enn med og kan gi meg noen tips 🙂

storeulv

Alle listene mine inkludert de jeg følger fra andre brukere kommer opp i listen hos meg. Dessverre har jeg ikke funnet noen måte å se sporlisten i spillelistene eller albumene på så der er jeg åpen for tips.

Jeg mistenker at noe av funksjonaliteten er bevisst begrenset for å minske muligheten/behovet for å fikle med skjermen og ikke følge med på trafikken, men dette er kun basert på min egen subjektive erfaring etter å ha brukt Carplay i drøye 3 år.
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA