Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppgradere fra X75 til Long Range/Audi/Mercedes

Startet av Stavangerske, torsdag 26. november 2020, klokken 23:47

« forrige - neste »

Stavangerske

Jeg vurdere å oppgradere vår 2018 X75 til en nyere bil da rekkevidden er litt i det minste laget. En evt moms som lurer i fremtiden på nye biler demper heller ikke lysten.
Er det noen som har oppgradert til long range selv og kan gi litt pinchpoints på noen av forbedringene (utenom rekkevidden) som den nye modellen har.

Personlig så er jeg veldig fornøyd med bilen, men er ikke fremmed for å skifte merke da andre fabrikanter er finere biler i mine øyne. Men liker utrolig godt det faktum at tesla er mer en "dings/gadget" enn en ren bil..


- Nissan Leaf 2012
- X75 2018

JorEl

-Men liker utrolig godt det faktum at tesla er mer en "dings/gadget" enn en ren bil..
-Jeg vurdere å oppgradere vår 2018 X75 til en nyere bil da rekkevidden er litt i det minste laget.

Gratulerer med ditt nye Tesla-kjøp :police:
Om lengde og gadgets er det viktigste, så er det ingen over eller ved siden av Tesla. Dette vet du jo allerede. ;)
Håper du treffer på rett tid med kjøpet ditt, og at du blir fornøyd over tid.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA