Har et problem med App for I-Pace. Har EV320, Advanced.
Remote app viser at bilen lader, og viser antall kjørte km.Men batteristatus står på 0%, og får feilmelding "Battery Low - Charge soon". Når lading er fullført står det "Charge Completed - Range 420 km" sammen med feilmelding om low battery. Har prøvd begge appene som ligger ute - ny og gammel. Samme på begge. Men: Innimellom kommer alt korrekt opp i 5-10 min, før det går tilbake til samme feil.
Kartet viser hvor bilen er, til enhver tid. så det virker. Kan ikke låse opp eller "tut og blink"-funksjon.
Kan ikke starte precondition, men når jeg legger inn i bilen kommer avreisetidspunkt opp i app.
InControl Route Planner virker ikke i det hele tatt. Har lagd profil, men får bare beskjed om "car not found" og "log into in-car navigation to register" hvor jeg er innlogget hele tiden.
MyPace beta app er akkurat samme. Tilgang til f.eks dekktrykk, men ikke batteristatus. Ved de to anledningene hvor InControl app virker så virket også denne.
For meg så virker det som om det er en feil med kommunikasjon, men at denne plutselig virker. Og det er bare en del av kommunikasjon som er problem - f.eks batteristatus men ikke lokalisasjon. Precondition men ikke dekktrykk.
Er det flere som opplever dette?