Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har installert LED kjørelys?

Startet av enanthate, mandag 23. november 2020, klokken 18:48

« forrige - neste »

enanthate

Ser at det selges LED HB3 pærer uten vifte.
Har noen av dere byttet til LED HB3?


arthur

Det er en gruppe på FB for denne bilen hvor jeg har sett flere som har gjort det, søk der?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

JohnPGriff

Jeg byttet de standard pære til Osram Night Breaker Laser. De var mye bedre men fremdeles likke hvite. Fant en video på Youtube hvor en hadde prøvd HYPER ARROSS fra PIAA. De jeg også kjøpt og i min mening er mye bedre en de fra OSRAM. OSRAM er 3200 Kelvin men de fra PIAA er 3900 Kelvin og mye hvitere. I tilleg kjørelys er mye bredere på høyre siden. Jeg kjøpt de PIAA fra LUMINIX.no 294,- + 89,- frakt. OSRAM kostet 585,-  kostbart efaring, men anbefaler på de sterkeste de HB3 fra PIAA i tillegg de også har en lengre levetid sammenlignet med OSRAM.
E-Tron 55 S Line Sport Levert juni 2022
MG ZS EV Levert nov 2020
E-Tron 50 Advanced Sport Levert juli 2020 (Solgt)
I Pace FE Corris Grey Levert oct 2018 (Solgt)
Model S 75D (Solgt)
E- Golf (Solgt)
Leaf (Solgt)
Model S 85 (2013 - 2017 Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA