Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

MG ZS EV app/forvarming petition

Startet av enanthate, søndag 22. november 2020, klokken 20:35

« forrige - neste »

enanthate

Kopierer over en post jeg kom over av en Erik i MG ZS EV Owners group Norway på Facebook :

MG er kjent for å være svært opptatt av fortløpende utvikling av softwaren på MG ZS EV.
De pusher ut oppdateringer basert på tilbakemeldinger fra "feltet", der kanalen er stortsett meglere og "biltestere".

Jeg tenker derfor at hvis vi kan få synliggjort hvor viktig forvarming er for norsk forbrukere, så lykkes vi kanskje med å fart på en app/evt. timer i bilens software.

Jeg har opprettet en petition på engelsk for å synliggjøre dette, og håper alle kan bidra så vi får litt fart på dette 😊

Link:
http://chng.it/wbMhRb9Nzq

1000kwh

Med oppdateringen som fjerner problemet med smartlading og samtidig at bilen må være låst under lading står det jo faktisk at bilen lader når bilen samtidig er på.

Vet ikke om det er tilfellet at bilen da trekker strøm fra laderen, men det er kanskje en start.

Prøvde i dag og da forsvant 5% etter 10-15 min med ladekabel i.

Rubenel

2020 MG ZS EV

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA