Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Verktøy for å ta av Performance felger

Startet av model3pw, søndag 27. desember 2020, klokken 15:15

« forrige - neste »

model3pw

Andre som hentet seg ny P og ikke fikk mer verktøyet til å ta av kapsel over bolter? Hvor i bilen fant dere det? Ikke i hanskerom eller frunk/trunk så er nok glemt.

Dere fikk ikke med egne hjulmuttere til sommerdekk heller vel?

thebadger

Er det et eget verktøy for å ta de av?
Fikk sommerdekk med to deksler løse, så ikke ut til at det var med bolter. Fant ikke eget boltsett heller.

model3pw


ToWalkOrDrive

Aha... følte det var litt vanskelig å få av plasten med fingrene. Er ikke et veldig avansert verktøy....er jo bare en vinkel...
Tesla Model Y                         2021-

model3pw

Jada en liten umbraco nøkkel gjør samme nytten. Lurte bare på om bare min som manglet verktøy og evt egne hjulbolter til sommerfelgene.

thebadger

Sitat fra: model3pw på søndag 27. desember 2020, klokken 17:28
Jada en liten umbraco nøkkel gjør samme nytten. Lurte bare på om bare min som manglet verktøy og evt egne hjulbolter til sommerfelgene.
Mangler til min også da

sjokomelk

Verktøyet for å løsne dekselet over mutterne ska ligge i hanskerommet på biler levert med originale felger som trenger dette.
Sitat fra: thebadger på søndag 27. desember 2020, klokken 15:31
Fikk sommerdekk med to deksler løse, så ikke ut til at det var med bolter. Fant ikke eget boltsett heller.
Hjelper lite med bolter, da det er pinnebolter i navet på bilen. Du trenger muttere. :P 8) Og du bruker de samme på alle de originale felgene fra Tesla.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA