Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Registreringsnummer

Startet av Zara, lørdag 21. november 2020, klokken 15:18

« forrige - neste »

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

jorgenask


Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Oysteins


jorgenask


pers1

2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Zara

Sitat fra: sjokomelk på fredag 04. desember 2020, klokken 07:36
Sitat fra: Zara på torsdag 03. desember 2020, klokken 23:20
Sitat fra: sjokomelk på torsdag 03. desember 2020, klokken 22:27
Sitat fra: Zara på torsdag 03. desember 2020, klokken 22:11
Har de begynt å levere ut EC-skilter?

Available numbers/highest in EC series:   89 992   /   10547
Har du i det heletatt lest og forstått det du limte inn? :o
Det du selv skriver er "Høyeste skilt registrert i EC-serien er EC10547". Det betyr at det høyste skiltet som er registrert i EC-serien er EC10547. Og siden man har registert skiltet EC10547, så betyr det også at man har begynt å registrerer biler med skilter i EC-serien. Ikke nødvendigvis Tesla, men det har blitt registrert biler med EC-skilter nå.

Det var for å bringe nyheten (?) inn i forumet da. Tenkte at ikke alle er oppdaterte til enhver tid, og mange er opptatt av skiltene på bilen.

Noen foretrekker antydningens kunst, mens andre liker å slå på stortromma.
Da hadde du ikke lagt det frem som et spørsmål. Det mest naturlige ville vært å sagt noe som "Jeg ser på elbilstatistikk.no at det har begynt å bli registert biler med EC-skilter nå. Det blir gøy å se når Tesla begynner å levere ut disse." ;)

Jeg ser på elbilstatistikk.no at det har begynt å bli registert biler med EC-skilter nå. Det blir gøy å se når Tesla begynner å levere ut disse.

:laugh:

Zara

Gratulerer til Motorwatt med Electric Car!

Motorwatt

Det er ikke min bil. Den blir grå  :D
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Zara

Sitat fra: Motorwatt på fredag 04. desember 2020, klokken 23:13
Det er ikke min bil. Den blir grå  :D

Ååja, men "electric car" blir det i alle fall <3

"Frykter" mitt skiltnummer, siden bilen hentes fra et heller lite servicesenter... EK 23429 eller noe sånt kanskje..?
:-D

Motorwatt

Det er fremdeles 898 EL-skilter ledig....
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Zara

Sitat fra: Motorwatt på fredag 04. desember 2020, klokken 23:45
Det er fremdeles 898 EL-skilter ledig....

Hehe ja, kanskje det blir det!

Men synes EL er ganske kult da, har det på Leafen jeg kjører rundt i. EK er det jeg har minst lyst på ... :-D

jkirkebo

Sitat fra: Zara på fredag 04. desember 2020, klokken 23:55
Sitat fra: Motorwatt på fredag 04. desember 2020, klokken 23:45
Det er fremdeles 898 EL-skilter ledig....

Hehe ja, kanskje det blir det!

Men synes EL er ganske kult da, har det på Leafen jeg kjører rundt i. EK er det jeg har minst lyst på ... :-D

Når de om en 5-6 år eller så er nesten er ferdig med EJ kommer EK til å virke ganske moderne ;)

Jeg hadde gledelig tatt EL10342 eller noe sånt på vår Model 3 om jeg hadde fått tilbudet ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Zara

Sitat fra: jkirkebo på lørdag 05. desember 2020, klokken 00:42
Sitat fra: Zara på fredag 04. desember 2020, klokken 23:55
Sitat fra: Motorwatt på fredag 04. desember 2020, klokken 23:45
Det er fremdeles 898 EL-skilter ledig....

Hehe ja, kanskje det blir det!

Men synes EL er ganske kult da, har det på Leafen jeg kjører rundt i. EK er det jeg har minst lyst på ... :-D

Når de om en 5-6 år eller så er nesten er ferdig med EJ kommer EK til å virke ganske moderne ;)

Jeg hadde gledelig tatt EL10342 eller noe sånt på vår Model 3 om jeg hadde fått tilbudet ;)

Ja, får jeg EK så skal jeg begynne å glede meg til det med én gang :-D

Synd vi ikke kan bytte skilt mellom biler, skulle gjerne hatt "EL" "til evig tid"!

apehest


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA