Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sticky everything?

Startet av 4Matic Fanatic, fredag 20. november 2020, klokken 17:34

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Smart med egenreklame :+1: Fint å high light de viktigste temaene slik at de nye elbil eierne lett ser dette. Men ikke for mange. Kansje sette et maks antall så ikke hele første side bare blir helt rød. Feks 6 stk på hvert av del forumene. Kan jo legge flere tråder inne i hverandre feks mest vanlig tema nybil eier i en tråd. Bare et forslag. Jeg heier alltid på administrasjonen på slike fora som rydder opp :+1: :+1:

4Matic Fanatic

#16
Sitat fra: Elbilforum admin på mandag 23. november 2020, klokken 22:58
..At ingen av trådene var brukt det siste året, trenger ikke bety at kunnskapen i de var irrelevant, tvert om.  At disse temaene var diskutert da I-Pace var ny, forteller meg at mange nye eiere av denne bilen vil møte de samme utfordringene. ..
Det er mye som var diskutert da man satt her i 2018 og fablet om en bil som ingen hadde kjørt eller visste alle data om enda.
Totalt irrelevant i 2020 når vi har 2 års erfaring med bilen og det i tillegg er kommet en lett oppdatert versjon.

Kan en måte være at sticky tema legges under en egen folder øverst? (EDIT: Ser dette er påbegynt nå)

Tellus

Lag en ny sticky tråd med navn Moderators favoritt. Der kan moderator legge at det han mener måtte være av interesse av linker til andre tråder. Så kan vi som faktisk bruker dette forumet disponere resten av siden.

Jeg gidder faktisk ikke bruke tid på diksutere dette mer nå. At man i hele tatt må bruke tid på å argumentere mot en direkte ødeleggelse av brukeropplevelsen i et forum er egentlig oppsikstvekkende.

Lytt til de som faktisk utgjør forumet!

Edit: Ser det bare er noen få sticky tråder igjen nå. Kan leve med disse ute at jeg av den grunn synes de er spesielt gode.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA