Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaring med innbytte bil et annet sted i landet?

Startet av Nero, mandag 16. november 2020, klokken 21:58

« forrige - neste »

Nero

Hei alle

Driver å ser etter en ioniq 2019 modell brukt, men det finnes nesten ingen her i Bergen. Fikk høre fra mobile at de kunne gi 150,000 for min bil, er det noen som har noe erfaring med innbytte bil annet sted i landet? Tenker det blir litt dumt å få et verdiestimat på bilen over telefon, også hvis jeg eventuelt kjører til f.eks Oslo så får jeg en helt annen pris etter en takst? Tanker?


Electric cars in Norway

Ja, ser den. Jeg ser helt klart den følelsen å kjenne på at de kansje gir deg lavere takst når du kommer frem enn den du fikk på telefon. Men kjøp og salg av bil er jo en avtale så da må man stole på hverandre i utg pkt.

Men Mobile er jo flere steder i landet? Eller kansje ikke? Dersom de er det - kan ikke de sendte deg til nærmeste butikk de har og la de ta takst på din bil?

Når det gjelder å kjøpe bil andre steder så er det enkelt og ganske å billig med bilfrakt firma. Har brukt det selv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA