Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kjøreegenskaper på vinterføre

Startet av Skogstrollet, søndag 15. november 2020, klokken 10:17

« forrige - neste »

Trond.m

Har du testet bilen med Michelin dekk da ? Hvor ofte kjører du over 120 km/t ?

Toalmar

Sitat fra: Trond.m på lørdag 12. desember 2020, klokken 18:53
Har du testet bilen med Michelin dekk da ? Hvor ofte kjører du over 120 km/t ?
Nei har ikke det så en sjanse er det selvsagt.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Maxwell_400

Sitat fra: Toalmar på lørdag 12. desember 2020, klokken 18:56
Sitat fra: Trond.m på lørdag 12. desember 2020, klokken 18:53
Har du testet bilen med Michelin dekk da ? Hvor ofte kjører du over 120 km/t ?
Nei har ikke det så en sjanse er det selvsagt.
Du får oppdatere oss, jeg synes Hakka R3 har bra feste men sidegrepet kunne ha vært bedre. Forbruket er behaglig lavt på tørre veier men øker ganske mye på våte veier (lite drenering?). Det er også noe støy på grov asfalt. Har prøvd Goodyear gen 2 på en annen bil og de er veldig stille, de har et skum innlegg for å ta bort støy.
I-Pace SE++, MY20, 18" summer & winter, no panoroof, towbar, spare wheel, H264, TCU 20.2, BECM: BS-AAL-BF-AF-BE

Toalmar

Sitat fra: Maxwell_400 på søndag 13. desember 2020, klokken 11:27
Du får oppdatere oss, jeg synes Hakka R3 har bra feste men sidegrepet kunne ha vært bedre. Forbruket er behaglig lavt på tørre veier men øker ganske mye på våte veier (lite drenering?). Det er også noe støy på grov asfalt. Har prøvd Goodyear gen 2 på en annen bil og de er veldig stille, de har et skum innlegg for å ta bort støy.
Det skal jeg selvsagt gjøre. Ser jo at det er en liten sjanse for at de kan være dårligere, men det får eventuelt skrives på den kontoen man ikke vil se. Har lest at de skal ha bedre kvalitet enn mange andre når de blir slitt.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA