Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tilbakekaller elbil: Kan selvantenne (Chevrolet Bolt)

Startet av Amatøren, lørdag 14. november 2020, klokken 08:27

« forrige - neste »

Tellus

Sitat fra: Tellus på mandag 20. september 2021, klokken 21:56
Ikke så mye nytt som jeg vet om. GM og LG forsøker å finne ut hvordan de skal produsere batterier uten feil.

Kan være lurt å holde et høye med dette forumet fra USA hvis man ønsker info.
https://www.chevybolt.org/forums/2017-2022-bolt-ev-battery-fire-recall.533/

Speak of the devil:

https://electrek.co/2021/09/20/gm-says-chevy-bolt-ev-battery-production-has-resumed-defect-leading-fire-risk-fixed/

SitatGM announced today that LG is resuming production of batteries for Chevy Bolt EV as the manufacturing defect leading to the fire risk has been fixed.




Tom E.

Etter siste programmvare oppdatering for 2 uker siden så er rekkevidden litt redusert på bilen, men det som plager meg mest er at den kraftige regen er forsvunnet nesten helt. Nå er det nesten ingen forskjell mellom D og L. Til og med når jeg bruker knappene bak rattet er den svakere enn når jeg brukte L før.

Mitt merkeverksted informerte meg om at siden undertegnede var blant de første i landet som fikk bilen ( medlem i mai gjengen 2017) og fremdeles er eier av bilen så er jeg prioritert som en av de første til å få skiftet batteri. Dette vil sannsynligvis skje rett etter nyttår var beskjeden jeg fikk.

Dessverre så glemte jeg å stille følgende spørsmål; Hvilket år snakker vi om her? Dette fordi jeg, som en evig optimist, forutsatte at det var januar 2022 som var intensjonen.  Jeg er bekymret for at vi her nå snakker om årsskiftet 2022/ 2023.

Tormod Beck

Hvar det et verksted på Østlandet som fortalte dette?
Jeg skal ta oppgraderinger på 2 stk i Drammen.

Tormod Beck

Er det noen flere som opplevd noen stor forandring etter siste oppgradering.?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA