Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Keramisk coating vs folie

Startet av Almis, fredag 13. november 2020, klokken 12:46

« forrige - neste »

Handyman

Sitat fra: Nilsern på mandag 18. april 2022, klokken 11:14
....Jeg ser imidlertid at der allerede er folie på kanalene (lengst nede). Er det noe Tesla nettopp har begynt med eller har TM3 blitt levert slik lenge?....
Den tykke folien nederst på kanalen var i alle fall på min mars -19, TM3.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

ok67

Sitat fra: Handyman på mandag 18. april 2022, klokken 11:25
Sitat fra: Nilsern på mandag 18. april 2022, klokken 11:14
....Jeg ser imidlertid at der allerede er folie på kanalene (lengst nede). Er det noe Tesla nettopp har begynt med eller har TM3 blitt levert slik lenge?....
Den tykke folien nederst på kanalen var i alle fall på min mars -19, TM3.
Min også, så det har truleg vore standard på alle TM3 levert i Norge
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Torbjorn1

Vurderer keramisk coating (muligens delfoli) på min TM3. Ønsker ikke å gjøre dette selv. Noen som vet av noen flinke verksted på dette i Trondheimsområdet?

Trultefan

Tesla Model Y Performance MY23
Morris Garages 4 Standard MY24

Thorleif Hallen

Sitat fra: Torbjorn1 på tirsdag 26. april 2022, klokken 20:58
Vurderer keramisk coating (muligens delfoli) på min TM3. Ønsker ikke å gjøre dette selv. Noen som vet av noen flinke verksted på dette i Trondheimsområdet?

Cura du automobile - best i byen! Finn kjører både coating og foliering.

Oshaug

Sitat fra: Torbjorn1 på tirsdag 26. april 2022, klokken 20:58
Vurderer keramisk coating (muligens delfoli) på min TM3. Ønsker ikke å gjøre dette selv. Noen som vet av noen flinke verksted på dette i Trondheimsområdet?
Dette firmaet er å anbefale: https://bilhjelpbilpleie.no De legger folie og coating
Tesla Model 3 SR+ MIC 2021

filtvet

La på folie fra begood i dag: Beskyttelsesfolie Hjulbuer 2 stk.

Fungerte overraskende bra å feste på. Regner med at det beskytter.

Vurderer også panseret-folie - dyrere og er nok endel mer jobb for å få pent.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA