Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stolar me på hurtigladarane?

Startet av kvignes, mandag 14. mai 2012, klokken 21:37

« forrige - neste »

sven erik

jeg ser dere har hatt litt problem  men med disse  hurtig laderne som står hos  nissan å  like ved moss er det viktig at folk avslitter helt  å ikke bare tar ut pistolen  av bilen for da henge disse seg men en  løsning jeg lærte da i tyskland er å trykke inn  den røde panikk knappen  å la den hvære inne i ca et min  så en kutter strømen helt  så vri den i pilenes retning pent  da i 99% av tilfellene kommer den  etter jeg lærte dete har jeg ikke hatt problem  med laderne
men har mer problem med at folk parkerer foran disse laderne  både i moss å på abb  å ja andre steder å skal de hvære ofentlige så la de hvære tiljengelige uten at en skal risikere bil ++ vi med imiev  må rygge inn å må ha litt mer plass en di med nissan som har ladingen i fronten

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA