Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Teslabjørn på ID4 privat visning

Startet av ID4, tirsdag 10. november 2020, klokken 14:05

« forrige - neste »

Bjoris

Jeg var også på Enyaq visningen og om prisen var lik vet jeg ikke helt. Tipper jeg hadde endt med Skoda da det er noen ting jeg savner på 1ST uten Max. Spes er det el seter siden fruen har sete helt fremme. Jeg hadde nok valgt Matrix også da vi kjører mye i mørket på våte veier til fjells fredag kveld.

Men jeg syns Enyaqen ble kjedelig bakfra og forfra er ikke grillen helt vellykka.

Uansett største fordelen og ulempe med ID 4 er jo at du ikke kan velge, hadde en kunnet velge så er det sikkert flere ting som hadde blitt vanskelig å ikke ta med. En er jo redd for at bruktmarkedet blir kresent om en har kjiipa ned på utstyr så da er det tryggere at det mange helt like biler. MEN det gjenstår selvsagt å se om utgavene etter 1ST blir smartere utstyrt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA