Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mach-e noen som vet noe nyttig?

Startet av Kevz, fredag 08. februar 2019, klokken 19:46

« forrige - neste »

Counterpointer

Er det bare meg eller så den luka litt liten ut?

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Counterpointer på torsdag 10. desember 2020, klokken 21:24
Er det bare meg eller så den luka litt liten ut?

Enig. Så ikke stor ut, men er ikke Polestar 2 skiluka også omtrent like liten?

Counterpointer

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på torsdag 10. desember 2020, klokken 23:27
Sitat fra: Counterpointer på torsdag 10. desember 2020, klokken 21:24
Er det bare meg eller så den luka litt liten ut?

Enig. Så ikke stor ut, men er ikke Polestar 2 skiluka også omtrent like liten?
Har ikke sett den. Bare antar at VAG skiluke er større. Som er den jeg har sett mest. Synes egentlig 40/20/40 deling av setet er bedre uansett.

SurSnasen

Sitat fra: Counterpointer på torsdag 10. desember 2020, klokken 21:24
Er det bare meg eller så den luka litt liten ut?

Kan neppe ha vært født med ski på beina den som har designet denne skiluka...

Kires

2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Finnøy (Arne Johan Larsen)

#455
Da er valgmuligheter for ekstrautstyr klar, men selv om noen ytterst få kunder kanskje får bil utlevert i slutten av februar, ser det ut som at det blir sommer og høst 2021 før alle som reserverte bil i 2019 får sin Mustang Mach-e utlevert. Nye kunder nå må kanskje belage seg på 2022??

En First Edition reservert 18.nov 2019 får estimert utlevering fra uke 22-24. Hva da med de som reserverte i 2020?

Muligens Skoda Enyaq og VW.ID 4 får utlevert biler i større antall til norske kunder (inkl modeller med 4WD) i forhold til Ford Mustang Mach-e

Ser ut som et skuffende uteleveringstempo og antall nok en gang fra en norsk importør som på forhånd har skrudd opp forventningene.

Tin

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på fredag 11. desember 2020, klokken 22:40
Da er valgmuligheter for ekstrautstyr klar, men selv om noen ytterst få kunder kanskje får bil utlevert i slutten av februar, ser det ut som at det blir sommer og høst 2021 før alle som reserverte bil i 2019 får sin Mustang Mach-e utlevert. Nye kunder nå må kanskje belage seg på 2022??

En First Edition reservert 18.nov 2019 får estimert utlevering fra uke 22-24. Hva da med de som reserverte i 2020?

Muligens Skoda Enyaq og VW.ID 4 får utlevert biler i større antall til norske kunder (inkl modeller med 4WD) i forhold til Ford Mustang Mach-e

Ser ut som et skuffende uteleveringstempo og antall nok en gang fra en norsk importør som på forhånd har skrudd opp forventningene.

Reserverte 25.nov. i år. Estimert utlevering mars-april.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Tin på lørdag 12. desember 2020, klokken 16:10
Reserverte 25.nov. i år. Estimert utlevering mars-april.

Hvilken utgave har du bestilt?

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på lørdag 12. desember 2020, klokken 22:20
Sitat fra: Tin på lørdag 12. desember 2020, klokken 16:10
Reserverte 25.nov. i år. Estimert utlevering mars-april.

Hvilken utgave har du bestilt?

Den eneste kontrakten jeg har sett har estimert levering 1.juni 2021 (gjelder First edition reservert 18. nov 2019 og bekreftet til ordre kort tid etter at dette ble åpnet 17. sept 2020)

Tin

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på lørdag 12. desember 2020, klokken 22:20
Sitat fra: Tin på lørdag 12. desember 2020, klokken 16:10
Reserverte 25.nov. i år. Estimert utlevering mars-april.

Hvilken utgave har du bestilt?

Standard Range RWD. Forhandler som hevder bilen kommer i mars-april.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

#460
Sitat fra: Tin på fredag 18. desember 2020, klokken 09:38
Standard Range RWD. Forhandler som hevder bilen kommer i mars-april.

Fikk du det skriftlig fra forhandler i kontrakten?

Jeg har selv vært i kø'er for Ampera-e, Kona og e-Niro og der ble det et meget stort sprik fra hva importør/forhandler sa initielt og det som faktisk ble utleveringstid til slutt. Er dermed meget skeptisk til optimistiske prognoser.

HelectriC

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på fredag 18. desember 2020, klokken 11:12
Sitat fra: Tin på fredag 18. desember 2020, klokken 09:38
Standard Range RWD. Forhandler som hevder bilen kommer i mars-april.

Fikk du det skriftlig fra forhandler i kontrakten?

Jeg har selv vært i kø'er for Ampera-e, Kona og e-Niro og der ble det et meget stort sprik fra hva importør/horhandler sa initielt og det som faktisk ble utleveringstid til slutt. Er dermed meget skeptisk til optimistiske prognoser.

Ja, horhandlere skal man ikke stole på ;)
ioniq 5

Finnøy (Arne Johan Larsen)


Mustang-fyren

Stylingkit til Mach-E, heftige greier. Helelektrisk og sporty.

https://www.tv2.no/a/11920211/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA