Det jeg stiller spørsmål ved er hva er et løfte, når det kommer fra Elon Musk og Tesla?!
Kan Musk slenge ut hva han vil, der Tesla ikke er ansvarlig for noe av det han sier?
Og hvilke lovnader er det som gjelder, iom at "FSD-skriften" har forandret seg flere ganger...
Vi hadde en E-golf som hadde ACC, og likte adaptive cruse control meget godt. Da ble det Autopilot til 40k på TMSen vår. Senere kom FSD til nedsatt pris og vi har nå betalt 60k for FSD

Men Tesla har "spandert" en hardware-oppgradering, altså HW3(bedre kjørecomputer) og jobber enda med SW som utvikler bilen vår. Tidenes største bløff, blir derfor litt for tøff uttalelse, for vår del. Gremmes jo av og til av prisen, men men

Når det gjelder Level 3,4 og 5 så er jeg fornøyd med bilen som stadig blir bedre, og lengter ikke etter en Tesla uten ratt(level 5?). To skritt frem og ett tilbake, er min forventning med Tesla-SW. Tiden vil tære på bilen, men SWen vil bare bli bedre. En ny situasjon for en bileier

Etter kjøpet, sent 2018, så har jeg tross alt fått overvåkningssystem, fete kamera-løsninger, spill, fisepute, kjørecomputer+++
Men ang FSD så er prisen høy, men gleden og fremtidsutsiktene også