Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fiks for støvproblemet kommet ?

Startet av Tellus, tirsdag 03. november 2020, klokken 21:45

« forrige - neste »

RayBomb

Sitat fra: Tellus på fredag 06. november 2020, klokken 08:35
16 grader ? Er sikker på at jeg har lest 20 grader et sted. Hvis man derimot lar bilen stå fulladet med kabelen i skal batteritemperaturen holdes på rundt minimimum 10 grader mener jeg også å ha lest. Ikke lett å vite hva som gjelder. Har ikke Android telefon så jeg har ikke lastet ned den CAN-bus leseren. Regner med at du har den i og med at du ser temperatur.

Ellers er jeg redd kortidshukommelsen når det gjelder WiFi passord er per design. Når jeg lar bilen koble seg opp mot min telefon via delt internett så husker bilen passordet i 100% av gangene. Passordet til huset i huset huskes derimot aldri. Dette  kan ikke være tilfeldig. En eller annen programmerer må ha funnet ut at WiFi passord er farlig og må glemmes umiddelbart, med unntak av telefonen man allerede har paret vie bluetooth. Den blir funnet sikker nok.
Jepp, jeg har PowerCruiseControl :)

Regner med at du bare er heldig som får den til alltid å huske passord fra telefonens delte Internett. Min bil gjør det sjeldent. Tenkte kanskje den plutselig begynte å huske passordet, men det holdt bare i 3 dager. Det er det beste resultatet jeg har hatt. Ellers har den alltid glemt passordet neste dag; ofte neste kjøretur :(
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA