Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Solfilm

Startet av Nickelilltroll, onsdag 21. oktober 2020, klokken 21:53

« forrige - neste »

Nickelilltroll

Noen som brukt Merhebia finest til legging av solfilm? Tog kontakt med dem og dem er nesten opp til 1/2 priset mot den nest beste jeg har på listen frem til nå. De har avtale med teslanytt som gir 15% i tillegg hvis en ønsker.

Jeg kommer fra en Model 3 der Riis gjorde jobben for meg, de brukte mye mer tid en beregna men ettersom vi hade forhåndsavtalt pris ble det grisebillig...for min del. Dem har lært seg siden den gang...dessverre...for meg  ;)

Har skjønt at å legge hele taket i et styjke er vanskelig på en så stor flate. Er bare derfor jeg spør om noen sett resultat fra dem? De sier de og klarer legge uten skjøt og har garanti på jobben. Høres da meget godt ut!!
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

lightscribe

Sist jeg sjekket mister man garanti fra Tesla hvis man soter tak/bakvindu.


Blir veldig dyrt for deg hvis tak vindu får sprekk og er en kjent svakhet...

Kjetil1986

Blir det ikke bare 2000,- kroner i egenandel da?
Model 3 long range 2021

Steffinho

Jeg tenkte å sote kun bakvinduene, men blir det noe fint?

Ikke fristende å sote tak og vinduer foran hvis det strider med garanti og regelverk.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

knegg

Sitat fra: Steffinho på torsdag 22. oktober 2020, klokken 14:33
Jeg tenkte å sote kun bakvinduene, men blir det noe fint?

Ikke fristende å sote tak og vinduer foran hvis det strider med garanti og regelverk.

Kun sotet bakrute på min.
2020 Model 3

Steffinho

Sitat fra: knegg på torsdag 22. oktober 2020, klokken 14:59
Sitat fra: Steffinho på torsdag 22. oktober 2020, klokken 14:33
Jeg tenkte å sote kun bakvinduene, men blir det noe fint?

Ikke fristende å sote tak og vinduer foran hvis det strider med garanti og regelverk.

Kun sotet bakrute på min.
Nice! Hvilken prosent?
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

knegg

Vet ikke.
Det var den sorte av disse.
https://www.biltema.no/bil---mc/bilinterior/solbeskyttelse/solbeskyttelsesfilm-2000016518

Jeg monterte siden jeg har et lite barn som skal sitte der. Filmen er ikke så veldig god å se ut av, så ville valgt en kvalitetsfilm. Jeg tok bare på som en midlertidig remedi før småen klarer å bruke solbriller 😁
2020 Model 3

lightscribe

Sitat fra: Kjetil1986 på torsdag 22. oktober 2020, klokken 13:41
Blir det ikke bare 2000,- kroner i egenandel da?
Maybe...men bruker jlan skrev «Tesla ber meg om å signere på et estimat på over 8000 kr for å bytte bakvindu.»

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA