Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

IPod og kona 2020

Startet av Victorious, lørdag 17. oktober 2020, klokken 21:03

« forrige - neste »

Victorious

I følge manual skal en iPod classic kunne kobles til via usb. Jeg har prøvd med flere usb kabler, men iPod blir ikke tilgjengelig når man skifter kilde for media. IPod lader, så det er kontakt. Har noen andre brukt en iPod og fått det til å virke? På Kia soul fungerer det utmerket

RJK

Hvilket uttak bruker du? Den nede ved 12V-socket er bare lading, ingen signal og derved ingen mulighet for avspilling. Det er kun den kontakten ved siden av ladeplata som kan ta datasignaler.

Må sies at jeg ikke har testet min iPod, men det kan jo og ha med hvilken versjon du har av iPod Classic.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Victorious

Hei jeg har prøvd begge, med samme resultat dessverre. Jeg har en 5 generasjon iPod

RJK

Supported devices:
"iPod classic 5G (iPod with video), 6G (iPod classic), 6.5G (iPod classic)"


Sjekk seksjon 5 i manualen her, og prøv det som beskrives. Legg spesielt merke til det med å bruke siste versjon, så sjekk gjerne om enheten må oppdateres til siste tilgjengelige firmware.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjvlcWG-L3sAhVBpYsKHXraDooQFjARegQIDRAC&url=https%3A%2F%2Fowners.hyundaiusa.com%2Fcontent%2Fdam%2Fhyundai%2Fus%2Fmyhyundai%2Fglovebox-manual%2F2020%2Fkona-ev%2F2020%2520Kona%2520EV%2520D-Audio%2520User%27s%2520Manual.pdf&usg=AOvVaw04puYzus9hMZ5Xp3swGBG8
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

RJK

Btw, har du siste firmware i Konaen din? Kan være forskjell i mellom de.

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Victorious

Takk for hjelpen. IPod har siste firmware, men jeg skal sjekke  "Kona os"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA