Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Audi E-tron og erfaringsvideo

Startet av Bmw_Tryne, onsdag 11. november 2020, klokken 15:58

« forrige - neste »

Bmw_Tryne

Så tilfeldigvis disse 2 videoene på youtube, part 1 og part 2 . Er det virkelig så gale? Dette må da være unntaket og denne kjøpere måtte vel fått en skikkelig blå mandagsbil? Regner med at viss en kjøper en ny Etron nå, så er alle disse feilene luket bort? En ting er software feil som kan rettes, men lekasjer og vann inntregning??

https://m.youtube.com/watch?v=IOPFiR4pIhc
Bmw 530i G30

PF

er nok unntaket ja... fikk min i første batch som ble sluppet.
Vært litt småtteri, så ikke feilfri, men ikke noe dårligere en noen av BMWene jeg har hatt de gangene.

Det har vært noen oppgraderinger som fabrikken har kalt tilbake
Dørlåsene frøys første vinteren, så var litt frem og tilbake der
Ulyd i viftespjeld i midtkonsoll
Lyslisten bak sluttet halve lyset å fungere.

Alt har blitt rettet opp heldigvis, og den har nå siste 6mnd vært helt feil fri.


Har ikke virtuellspeil på min, så slipper en del av problemene han påpeker der.
Ladeluken er vel dårlig research av han, og dårlig selger.

Takluken min har vært tett hele veien, men vet andre har klaget på det i norge også.

Dessverre så er det ofte en risk å være først ute på nye produkter, det gjelder alt. Så kunne man håpet at Audi med den erfaringen de har hadde unngått banale problemer som lekk takluke osv.

Lakk viser han jo ikke noe rundt, men min er bra på det punktet, og jeg er ganske nøye på det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA