Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Førstehjelpspute

Startet av Rolf Gjerdsjø, torsdag 15. oktober 2020, klokken 20:12

« forrige - neste »

Rolf Gjerdsjø

Kort spørsmål, skulle førstehjelpspute fulgt med bilen? Så det lå i en annen Polestar som stod på verksted sist gang jeg leverte min, men har såvidt jeg vet ikke fått det med.
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

achelous

ligger en sida i bagasjerommet på min

Sent from my Pixel 4 XL using Tapatalk


mroek

Jeg har også fått med en slik pute, ja. Ligger i nettingrommet til høyre i bagasjerommet.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

Rolf Gjerdsjø

Kan ikke huske å ha sett den der, men skal sjekke når jeg får den tilbake fra verksted.
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

CorsoDante

#4
Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på fredag 16. oktober 2020, klokken 00:03
Kan ikke huske å ha sett den der, men skal sjekke når jeg får den tilbake fra verksted.

De har sikkert stjålet den fra verkstedet, med henblikk mot din stadige uflaks.

Plassering ble tydelig påpekt ved utlevering for min del, virket som om utleveringsrepresentanten var drillet i dette (sjekkliste). Hvilket faller naturlig når man tar innover seg Polestars nedarvede fokus mot sikkerhet.
TM3P "FSD"

Ferry

Sitat fra: CorsoDante på fredag 16. oktober 2020, klokken 19:19
Hvilket faller naturlig når man tar innover seg Polestars nedarvede fokus mot sikkerhet.

:o

CorsoDante

Sitat fra: Ferry på fredag 16. oktober 2020, klokken 20:20
Sitat fra: CorsoDante på fredag 16. oktober 2020, klokken 19:19
Hvilket faller naturlig når man tar innover seg Polestars nedarvede fokus mot sikkerhet.

:o

Litt vanskelig å tyde, men slektskapet til Volvo har kanskje gått deg hus forbi, dertil Polestars eksplisitte ambisjoner hva gjelder sikkerheten? Noe av årsaken til at jeg gikk for denne. Det blir nok 5 moderne stjerner i NCAP skal du se.
TM3P "FSD"

Oddaa

Og førstehjelpspute har vært standard i alle Volvo så lenge jeg kan huske, i alle fall fra før 1980 ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Barrabas

Sitat fra: Oddaa på lørdag 17. oktober 2020, klokken 08:56
Og førstehjelpspute har vært standard i alle Volvo så lenge jeg kan huske, i alle fall fra før 1980 ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Og standard i allefall i min PS2. Den var festet med borrelås på venstre bagasjeromsvegg.

Thomas Parsli

Sitat fra: CorsoDante på lørdag 17. oktober 2020, klokken 08:11
Sitat fra: Ferry på fredag 16. oktober 2020, klokken 20:20
Sitat fra: CorsoDante på fredag 16. oktober 2020, klokken 19:19
Hvilket faller naturlig når man tar innover seg Polestars nedarvede fokus mot sikkerhet.

:o

Litt vanskelig å tyde, men slektskapet til Volvo har kanskje gått deg hus forbi, dertil Polestars eksplisitte ambisjoner hva gjelder sikkerheten? Noe av årsaken til at jeg gikk for denne. Det blir nok 5 moderne stjerner i NCAP skal du se.

Vanskelig å tyde når du skriver «mot sikkerhet» istedenfor «på sikkerhet»...
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

CorsoDante

#10
Sitat fra: Thomas Parsli på lørdag 17. oktober 2020, klokken 13:13
Sitat fra: CorsoDante på lørdag 17. oktober 2020, klokken 08:11
Sitat fra: Ferry på fredag 16. oktober 2020, klokken 20:20
Sitat fra: CorsoDante på fredag 16. oktober 2020, klokken 19:19
Hvilket faller naturlig når man tar innover seg Polestars nedarvede fokus mot sikkerhet.

:o

Litt vanskelig å tyde, men slektskapet til Volvo har kanskje gått deg hus forbi, dertil Polestars eksplisitte ambisjoner hva gjelder sikkerheten? Noe av årsaken til at jeg gikk for denne. Det blir nok 5 moderne stjerner i NCAP skal du se.

Vanskelig å tyde når du skriver «mot sikkerhet» istedenfor «på sikkerhet»...

Vi noterer oss «kverulant».

Å rette fokus mot noe er vanlig.

Hvis det er noen grammatiske uhyrligheter her så beklager jeg på det dypeste. At det er mulig å misforstå, selv for folk som er rendyrkede kverulanter, har jeg ingen tro på. Da sliter man i det daglige.
TM3P "FSD"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA