Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tenkte å kjøpe 1st Edition, men hva kan man prøve å få med gratis?

Startet av Jonny Hanger Humstad, onsdag 14. oktober 2020, klokken 22:36

« forrige - neste »

Jonny Hanger Humstad

Noen her som har kjøpt bil og fått med utstyr gratis?
Synes jeg leste om noen som har fått med vinterdekk, der er jo super nice!
Vi skal kjøpe med skvettlapper foran og bak, lanseringspakke med sorte felger, takstativ (som jeg tror jeg får gratis siden jeg påpekte at det virker som det er tilfellet på nettsiden).

Jeg er elendig på å prute, men hvor mye er det innafor å prute?
----------------

Kia Soul Exclusive 2016

daktari

Finn ut hva du er fornøyd med å få.
Be om mer.
Lande på det du har fornøyd med.

Alternativt: be om det du vil ha. Få mindre.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Bjoris

Det har vært mye spørsmål om dette. Har du mulighet til stor-kunde rabatt? Jeg venter selv på svar om dette. Fikk selv med 3 års service og matter inkl bak. Men bad ikke om så mye siden jeg regnet med at jeg ikke fikk både og, men har pt ikke fått svar på stor-kunderabatt.

Med det jeg vet i dag hadde jeg ikke signert uten vinterdekkene inkludert. Beste rådet er vel å ringe litt rundt til forskjellige forhandlere. Dessverre er Møller så ustrukturert at du får forskjellige tilbud hos forskjellige forhandlere og folk som trodde de hadde fått en ok avtale kan plutselig oppleve at de har fått en dårlig avtale after all når naboen kommer hjem med bedre tilbud fra annen forhandler. Tenker at dette er no tull som Møller burde ryddet opp i

Jonny Hanger Humstad

----------------

Kia Soul Exclusive 2016

Øyvind.h

Få deg jobb et sted som har signert på noe proforma papirer. Da er du plutselig storkunde selv om du kun kjøper én bil. Artig opplegg.

Ordningen blir på en måte selvoppfyllende. De selger flere biler til ansatte der, fordi de får rabatt. De som må ut med titusener mer for bilen kjøper ikke, for de føler seg lurt. Og da har jo Møller rett. De selger mer til "storkunder" :)
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Havvo

Jeg vet ikke om dette innlegget er i henhold til reglement: jeg har signert en ID4 Max med storkunderabatt. Kona fikk ny jobb i dag, så klarer oss med en bil og ID4 blir overflødig. Gi meg en lyd hvis noen vil overta til kostpris. Mørk grå farge. Det koster meg 8% å gå ut av kontrakt, så ble en litt kjedelig situasjon.

Bjoris

Tenker at det bare er å ta den ut selge dirkete, men forklar situasjonen til Møller. Flere skrive at de har kommet seg unna disse vilkårene da Møller regner bilene som veldig lett solgte.

Denne summen er jo tenkte å dekke deres reelle merkost og den er ikke 8% på denne bilen. Jeg tror Møller har problem med å kreve inn disse 8%ene med loven i hånd, selv om det står i kontrakten.

Men prøve å forklare situasjonen så kanskje det løser seg enkelt

Luna

Fikk tilbud på VW id.4 max. De skulle ha 530* med vinterdekk (langseringspakken). Det var ikke lett å få med noe ekstra. At noen får med vinterdekk virker litt rart siden de nok selger denne bilen uansett.

Roy Aasen

Nåja....hva noen sier og hva som er faktisk....kan jo avvike :).

Fikk ca 50øre rabatt på min😁

ID4

Fikk med vinterdekk i prisen. Så det er mulig. Sjekk med flere forhandlere, ikke bare den nærmeste.

Roy Aasen

Å ringe rundt kan sikkert være lurt. Nå er jeg bedagelig av meg, min nærmeste forhandler er  20km vekk, den neste 80km. Så får min del ett enkelt valg. Latskap har sin pris😁

golo

Var hos Gumpen Auto i Porsgrunn i dag. I følge selger skulle de ha en kampanje nå til helgen der man fikk med vinterhjul, serviceavtale og lakkforsegling.

Topsy

Jeg fikk til slutt, etter flere runder, halv pris på vinterpakke og servicepakke 3 år inkludert. Pluss litt til småsnacks for verdi rundt et par tusen.

Kjøpt Max.

biggern

Sitat fra: Luna på onsdag 21. oktober 2020, klokken 16:30
Fikk tilbud på VW id.4 max. De skulle ha 530* med vinterdekk (langseringspakken). Det var ikke lett å få med noe ekstra. At noen får med vinterdekk virker litt rart siden de nok selger denne bilen uansett.

Ok, den er med full pakke. Men jeg syntes prisen er for høy. Hvis de tror at folk vil betale 600k for 4x4 tror jeg mange vil tvile. Blir uansett spennende når denne legges ut, til våren.

castortroy

Sitat fra: biggern på lørdag 31. oktober 2020, klokken 18:29
Sitat fra: Luna på onsdag 21. oktober 2020, klokken 16:30
Fikk tilbud på VW id.4 max. De skulle ha 530* med vinterdekk (langseringspakken). Det var ikke lett å få med noe ekstra. At noen får med vinterdekk virker litt rart siden de nok selger denne bilen uansett.

Ok, den er med full pakke. Men jeg syntes prisen er for høy. Hvis de tror at folk vil betale 600k for 4x4 tror jeg mange vil tvile. Blir uansett spennende når denne legges ut, til våren.

Fikk et tilbud på en godt utstyrt Toyota rav 4 til 650 000. Det var ganske uaktuelt for å si det sånn. 600 000 eller mer for en elektrisk VW SUV, er ikke så ille i forhold. Prisene vil vel mest sannsynlig havne på 600-650 for ID4 med 4WD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA