Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Førersete som ikke lar seg rette opp ryggen helt?

Startet av Storfe, onsdag 14. oktober 2020, klokken 06:30

« forrige - neste »

Storfe

Har en 2019 S. I det siste føler jeg at førerseteryggen ikke går like langt fram som tidligere. Man blir sittende i "rånestilling" når jeg kjører. Ved justering av stolen stopper seteryggen som om man når begrensningen/stoppunktet i enden av bevegelses-området.

Passasjersetet kan legge seteryggen mye lenger frem. Bilen har setemodellen med elektrisk justering av nakkestøtte.

Skal bevegelsesmulighetene være like mellom fører og passasjersetet? (Bortsett fra minnefunksjonen).

Klykken

Ja, det skal ikke være noe forskjell. Kontakt Tesla SC.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Storfe

La inn forespørsel i app tidligere i dag, fikk time førstkommende tirsdag. Har levd med dette lenge, har trodd at bilen var slik, men begynte å ane ugler i mosen etter hvert som det ble værre...

offpist

Seteryggen skal kunne gå så langt at du sitter med rattet inntil haken.
Kona mi er 150 cm så jeg opplever det rett som det er :)-

Kjører:
Grå 2013 Model S P85

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA