Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaringer med Nissan sin takstativ?

Startet av jgstarcaster, mandag 12. oktober 2020, klokken 07:43

« forrige - neste »

jgstarcaster

Er det noen som har Nissan sin takstativ på bilen sin? Jeg skal ha bilen inn til service om et par dager og de har det på lager til samme pris som Thule Wingbar, og kan montere den mens bilen får service. Men jeg var ikke sikker om det er det samme som Wingbar når det kommer til støy, vindmotstand, osv, og når jeg spurte de på forhandleren fikk jeg ingen opplysninger om det.

unik42

Trodde Nissan takstativ var det samme som Thule Wingbar, bare med Nissan sin logo på.

Men jeg kan jo ta feil.
2021 ID.4, bestilt 2020
2020 Leaf, kjøpt i 2020, solgt 2020
2012 - Leaf, kjøpt i 2018, solgt i 2019

jgstarcaster

Jeg tenkte det samme, men kunne ikke få noen bekreftelse fra forhandleren.

jgstarcaster


bjga

Jeg har Nissans takstativ, men har ikke brukt det. Skulle bruke det til å frakte sykkel, men festene til Thules sykkelstativ fungerer ikke med de da de er for brede.

unik42

Eneste jeg kan si er at det ser ut som om det er det samme. Jeg kjøpte Thule Skiholder med bolter som passer inn i "sporet" i wingbaren og de passet helt perfekt.

Som om det ikke er Thule som har laget dem, så vil jeg tro de er ganske like.
2021 ID.4, bestilt 2020
2020 Leaf, kjøpt i 2020, solgt 2020
2012 - Leaf, kjøpt i 2018, solgt i 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA