Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Demobiler har kommet!

Startet av Nickelilltroll, torsdag 17. september 2020, klokken 11:00

« forrige - neste »

Nickelilltroll

Tok litt ekstra tid men nå har jeg kommet hjem etter og ha kikka på bilen hos min lokale BOS-forhandlere. Var ikke så mye mer at se enn det jeg fått med meg fra tester og visninger på nett.

Spurte og blev positivt overraska når selger fant ut svar på mine spørsmål. Det er væskekontrollert batteri, appen er "My Opel" og netto kapasitet er 46,5kwh vs 50 brutto.

Jeg synes bufferten var litt dårlig her, men hade ikke forventa meg at bruttoen skulle varet over 50 kwh. Meget bra med tenking mot batteridegredering og væskekontroll vs vifte/luft. Blev og glad for at høre at det var den appen. Hade samme på Ampera-e. Fungerte hver gang den. Lurte litt om det skulle bli som Peugeot e-208 blitt levert med.

Satte sammen en nesten fullspekka bil til 332k MED 16" vinterhjul og levomk. De har kampanje i 2 uker nå der vinter er inkludert :)

Skal vurdere denna litt og se hva som blir sagt den 22. september 8)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA