Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

To ikke relaterte spørsmål

Startet av storeulv, søndag 04. oktober 2020, klokken 10:30

« forrige - neste »

storeulv

Fikk omsider hente min MY2020 50 AS på torsdag, og jeg er strålende fornøyd :)

Først: impregnerer dere stoffmattene med noe før dere tar de i bruk?

Så; i går fikk jeg plutselig et kompass midt i dashbordet. Jeg liker å ha små «klokker» på hver side og bare kart ellers. Har ikke Adv. Cockpit + om det  skulle ha nien betydning.

Jeg forsøkte å velge med displayvelgeren på rattet uten hell, kompasset var der like fullt. Jeg liker kartvisningen bedre fordi den gir meg mer «flyfølelse» i kombinasjon med de små klokkene på hver side.
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

ThomasEL

Har du forsøkt å trykke «view» knappen..??
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Orbit

Bruker du Android Auto/Apple CarPlay? Dersom du starter navigasjon med dem, gir de navigasjonsvisning på "hovedskjermen" i midten, men det bare blir et kompass i dashbordet. Dersom du ønsker kart også der, må du brukes bilens egen navigasjon.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

storeulv

Sitat fra: ThomasEL på søndag 04. oktober 2020, klokken 11:01
Har du forsøkt å trykke «view» knappen..??

Jepp! Ingen hjelp i den, dessverre.

Sitat fra: Orbit på søndag 04. oktober 2020, klokken 11:10
Bruker du Android Auto/Apple CarPlay? Dersom du starter navigasjon med dem, gir de navigasjonsvisning på "hovedskjermen" i midten, men det bare blir et kompass i dashbordet. Dersom du ønsker kart også der, må du brukes bilens egen navigasjon.

Ja, der har vi nok svaret. Takk :)
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA