Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Møller-kunder - del din positive erfaring  (Lest 1867 ganger)

Emblem

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Møller-kunder - del din positive erfaring
« Svar #15 på: Mandag 29. Mars 2021, klokken 14:02 »
Jeg har hatt flere gode opplevelser med min lokale Møller, og noen dårlige hos Møller-forhandlere på Vestlandet.

Senest i dag fikk jeg en god opplevelse. Bestilte en ID3 for 2-3 uker siden, og signerte kontrakt. I dag fikk jeg plutselig mail fra selger, med ny kontrakt og beskjed om at grunnet kampanje fikk jeg nå serviceavtale inkludert, og ny pris som var 20k lavere enn det jeg opprinnelig signerte for.

Trond.m

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #16 på: Mandag 29. Mars 2021, klokken 14:39 »
Det er jo veldig bra  :+1:  Prisreduksjoner kan være problematiske. Juridisk er en kontrakt en kontrakt, og hadde du akkurat betalt og fått levert bilen ville det vært vanskelig å få satt ned prisen.

Emblem

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: Mandag 29. Mars 2021, klokken 15:02 »
Det er jo veldig bra  :+1:  Prisreduksjoner kan være problematiske. Juridisk er en kontrakt en kontrakt, og hadde du akkurat betalt og fått levert bilen ville det vært vanskelig å få satt ned prisen.

Den ser jeg så absolutt! Men å bare oversende ny kontrakt med lavere pris, uten at jeg engang har fått med meg noe kampanje eller prisnedgang, synes jeg er imponerende. Jeg klager ikke. :)

Trond.m

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #18 på: Mandag 29. Mars 2021, klokken 16:08 »
Ja, det er veldig bra. BMW satte ned prisen på i3 30.000 kr bare kort tid etter at de ivrigste kundene hadde hentet sine biler. Også de som hadde biler i bestilling måtte betale «gammel» pris. Det var det mange som ble sure for, så det Møller gjør er nok en god måte å bedre sitt omdømme på.