LED-lys er nok veldig nyttig ja, om de uten er like dårlige som forrige generasjon Leaf....
Hmm, så den har ACC, men ikke køassistanse kanskje ja. Den er praktisk, bare irriterende at det virker som det bare er et skjermbilde som viser om den har timet ut og må startes på nytt.
Filholder mener jeg er kun nyttig for automatisk posisjonering i feltet og nyttig mens man åpner flaske, drikker kaffe o.l. Man må følge med den hele tida uansett, spesielt ved brå svinger, og passe på at den merker at man har hånda på rattet. På veldig fine motorveier er den grei å ha.
100kW Chademo går på n-connecta til Tekna (som også gir skinn vel). Ca. 3 steder man får stor nytte av det i dag. Det kan bli flere eller færre i fremtiden. Hva begrenser den seg til ellers, er det 125A eller 50kW? Om det er 125A så er det endel lynladere som kan gi ca. 130A (gjerne merket som 62,5 kW) og således får man en liten fordel av Tekna.