Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ø.K - Ladekabel med schukokontakt til Renault Zoe

Startet av julenissen2k, mandag 28. september 2020, klokken 10:45

« forrige - neste »

julenissen2k

Ønsker å kjøpe schukolader til Renault Zoe. Alt av interesse utenom første generasjons hyttelader (gul 30kg bøtte). Send PM.

elektrolux

#1
I mangel på brukt, eller til sammenligning kan kanskje vår versjon være værd en titt.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

minibiti

Does it take 16A from a 16A socket? Aka 3.6 kW output? or only 13A/3.0 kW output?
Is it possible to connect it directly to the fuse box on a 20A circuit breaker and also get 16A/3.6 kW?

Definitely very interesting for me the day I move and can not take my Podpoint/trafo with me :)
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

elektrolux

We have a 3 kW and a 4 kW version. Both perform slightly more than 3/4 kW

You can connect both directly to a 20A circuit.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elektrolux

#4
Da er 3 kW/13 kg versjonen oppgradert til 3,6 kW ved bruk av ny firmware.

Dette var mulig da praktiske forsøk viste at den aktive kjølingen av den innebygde ringkjernetrafoen var mer effektivt enn først antatt.

Bildet viser ladetrafoen etter nesten 2 timers lading med 2,6 kW effekt i ca 4 C omgivelsestemperatur.

Innvendig temperatur har steget med under 10C
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA