Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilskilt løs?

Startet av jgstarcaster, mandag 28. september 2020, klokken 19:06

« forrige - neste »

jgstarcaster

Hei,

Jeg kjøpte nettopp en 2018 Leaf. Når jeg ankommet hjem fra forhandleren og åpnet og lukket luken, merket jeg at bilskiltet er litt løs og beveger seg litt hvis man tar på det. Det er ikke åpenbart hvorsan det kunne strammes - er dette vanlig med 2018 Leaf?

Marius Kotsbak

Ikke hørt om eller merket. Hvorfor tar du ikke bare en telefon tilbake til forhandleren?
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

Svein Olav

Sitat fra: jgstarcaster på mandag 28. september 2020, klokken 19:06
Hei,

Jeg kjøpte nettopp en 2018 Leaf. Når jeg ankommet hjem fra forhandleren og åpnet og lukket luken, merket jeg at bilskiltet er litt løs og beveger seg litt hvis man tar på det. Det er ikke åpenbart hvorsan det kunne strammes - er dette vanlig med 2018 Leaf?

Det er sikkert en slik "klipsramme". Vipp løs nedre halvdel av den ytre ramma og ta ut skiltet, så kommer nok skruene til syne.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA