Jeg brukte to av disse biltema klemmene for å klemme kjøleslangene flate.
Det fungerte helt ok, men det blir søl uansett hva du gjør for laderen er også full av glykol som nødvendigvis renner ut når du kobler fra. Men vi snakker om kanskje 2-3dl så det er ikke værre enn at man greier å tørke opp, og det renner ikke noen plass, men blir liggende i brønnen under laderen.
Lurt å henge opp/sikre alle plugger som før gikk i laderen, så ikke de ramler ned og blir tilgriset med glykol.
En annen person jeg kjenner byttet også lader på sin 2013 P85 denne uken og det gikk også fint.
Han har CCS oppgradering, og ladeluke V1.5 (altså med elektrisk åpne/lukke funksjon).
Ingen problemer men kan nevne at SW oppdateringen feilet 3 ganger, også gikk det fint på forsøk nr 4.
Så som sagt, beregne litt tid etter byttet for dette..og ikke mist motet totalt hvis SW oppdateringen feiler første gang. Bilen kan bli stående ganske lenge etterpå.
Men med WIFI, ekstern 12V lader så følger man bare med på app så løser det seg til slutt.