Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID.4 lanseres 23. september

Startet av Gnist, fredag 04. september 2020, klokken 15:16

« forrige - neste »

Trond.m

Jeg setter pris på at VW og Skoda leverer biler med moderate ytelser. Det gir lavere forsikringspremie og jeg kommer tryggere og like raskt fram til hytta. Mulig jeg taper 10-12 sekunder på turen, men som pensjonist lever jeg godt med det 😉

elektro

Blir sikkert bra. Jeg har jo en første gen. e-Golf som har en oppgitt 0-100 tid på 10,4 sek. Den er fremdeles fin å kjøre. :)

ID.4 ligger jo mer i e-208, e-2008 og DS 3 land, og med bakhjulstrekk blir det jo automatisk litt mer engasjerende. Det kommer jo litt an på gassrespons og effektkurve. Mulig de lover noen tideler mindre enn den leverer også, i tysk ånd.
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA