Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID4 rabatter?

Startet av elpedros, fredag 25. september 2020, klokken 11:32

« forrige - neste »

ENTO

Stopp litt !!
Er kundepris hos Møller inkl. Avgift som frakt osv. ?

yamarincross

Max 509500 - 12100 = 497400 pluss leveing / frakt Vestlandet 3700 totalt på veien blir da 501100 pluss vinterhjul., minus evnt rabatter. Beste rabatt jeg vet om er 8% på totalpris minus frakt / levering som i dette tilfellet er 15600 (som du ikke får rabatt på)

Elektro12

Ser noen forhandlere har ID4 1st m/ 2 sett hjul, lakkforsegling, lader, matter og folie i dører/støtfanger bak for ca 420 tusen. Opp ca 80 tusen for Max.

Ok pris det?

ombjerkvik

Virker som en bra pris ja. Hvilke forhandlere er det?

Elektro12

Sitat fra: ombjerkvik på lørdag 09. januar 2021, klokken 08:48
Virker som en bra pris ja. Hvilke forhandlere er det?

Gumpen  som nevnt over i tråden av andre.

Er jo mye penger, men over et 5-årig eierskap der man regner 50% restverdi så er det helt ok utgiftsmessig selv om alternativet er å kjøre en eldre Diesel-doris.

Det kan selvsagt ikke sammenliknes med å kjøpe en f.eks. 2018 Leaf og kjøre til den står, men størrelsen, rekkevidde og hengerfeste trigger litt.

Bjoris

#65
Tror jeg ville vært rask, dette tilbudet fremstår som veldig veldig bra. I andre diskusjoner på nettet så har de fleste andre oppgitt at de får null komma null i rabatt på ID4.

Min selger forklarer at de har signert på at det ikke skal gis rabatter på ID4 pga at prisen der allerede er knept ned for å få fart på salget og det ser vi jo mot Enyaq at må stemme. Det er jo 50.000 billigere om du legger på det 1ST har på Enyaqen. Da har du Enyaq med Matrix og 13 toms skjerm som ID4 mangler så si 30.000 rimeligere. Dette er jo allerede overraskende så når det så kommer tilbud på oppmot 40.000 til i rabatt ja, hva skal en si, det er noe her en ikke forstår. Kanskje Gumpens rekker i en eller annen feit bonus om de får solgt enda noen biler til eller så er det fullstendig panikk og lite ID4 salg, det kan jo tenkes pga all negativ omtale av ID3...

Jeg fikk selv bare service avtale og når jeg fant ut at vi har stor-kunde avtale der jeg jobber så gir det 5%, men da ryker serviceavtalen, en får ikke begge deler, så dette tilbudet fra Gumpens er jo bedre enn alle stor-kundeavtalene også. Hvis Møller fortsetter slik at noen får ingenting og andre får mer enn de med bedriftsavtale, ja da tror jeg de skyter seg i foten gitt. Dette er ikke populært...

Er det egentlig noe som er mer irriterende enn å oppdage at naboen har fått nøyaktig samme bil billigere enn deg :D ;D?

ENTO

Mitt tilbud på Vw ID4 max med lanseringspakke med 20'' Loen sort, uten innbytte           = kr. 500.000,- rent kjøp uten innbytte. ( dette er med nedjustert kundepris). Er dette spiselig ?

Bjoris

Sitat fra: ENTO på søndag 10. januar 2021, klokken 23:21
Mitt tilbud på Vw ID4 max med lanseringspakke med 20'' Loen sort, uten innbytte           = kr. 500.000,- rent kjøp uten innbytte. ( dette er med nedjustert kundepris). Er dette spiselig ?

Ja, det er bedre enn de fleste tilbud vil jeg si med 20 tommere også!

roms

Ser ut som Gumpen Grenland har trukket kampanjen på ID 4 med vinterhjul, lakkforsegling og ladeboks.
Så de som har fått dette tilbudet har nok gjort en god deal der. Kanskje det er det de har funnet ut siden dette nå er mulig å få på ID 3.

ID4

Sitat fra: roms på mandag 11. januar 2021, klokken 13:38
Ser ut som Gumpen Grenland har trukket kampanjen på ID 4 med vinterhjul, lakkforsegling og ladeboks.
Så de som har fått dette tilbudet har nok gjort en god deal der. Kanskje det er det de har funnet ut siden dette nå er mulig å få på ID 3.

*Tilbudet gjelder ikke ID.4........ står det nå :)

Bjoris

Vi får ser fremover, neste som blir interessant er prisene på utgavene etter 1ST.

Nilea

Sitat fra: HelEl på mandag 11. januar 2021, klokken 15:43
Sitat fra: roms på mandag 11. januar 2021, klokken 13:38
Ser ut som Gumpen Grenland har trukket kampanjen på ID 4 med vinterhjul, lakkforsegling og ladeboks.
Så de som har fått dette tilbudet har nok gjort en god deal der. Kanskje det er det de har funnet ut siden dette nå er mulig å få på ID 3.

*Tilbudet gjelder ikke ID.4........ står det nå :)

Flax jeg klinte til når jeg stod der da... Vurderte å avvente litt, men slo til, og det kan jeg jo være glad for nå ;) 420 med vinterdekk, lakkforsegling, ladeboks og foliering av innstendig og bagasjerom ;)

Bjoris

Sitat fra: Nilea på mandag 11. januar 2021, klokken 23:22
Sitat fra: HelEl på mandag 11. januar 2021, klokken 15:43
Sitat fra: roms på mandag 11. januar 2021, klokken 13:38
Ser ut som Gumpen Grenland har trukket kampanjen på ID 4 med vinterhjul, lakkforsegling og ladeboks.
Så de som har fått dette tilbudet har nok gjort en god deal der. Kanskje det er det de har funnet ut siden dette nå er mulig å få på ID 3.

*Tilbudet gjelder ikke ID.4........ står det nå :)

Flax jeg klinte til når jeg stod der da... Vurderte å avvente litt, men slo til, og det kan jeg jo være glad for nå ;) 420 med vinterdekk, lakkforsegling, ladeboks og foliering av innstendig og bagasjerom ;)

Blir ikke bedre, grattis. Det dobbelte av stor-kunde rabatten til firmaet vårt, hahah.

ihaal

Møller annonserer nå for ID4 1st for 429.900 med vinterdekk https://mollerbil.no/id-4/
ID.4 GTX (tidligere ID.4 1st og Leaf 40 kWt)

Bjoris

Sitat fra: ihaal på torsdag 14. januar 2021, klokken 21:08
Møller annonserer nå for ID4 1st for 429.900 med vinterdekk https://mollerbil.no/id-4/

Ser leveringsomkostninger hos meg er over 11.000 så med siste prisjustering er det jo ikke egentlig noe tilbud...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA