Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID4 rabatter?

Startet av elpedros, fredag 25. september 2020, klokken 11:32

« forrige - neste »

elpedros

Til dere som har bestilt eller fått tilbud, er det noe rabatter å hente av betydning?
Jeg sitter med et tilbud, men det er ikke så mye å hente i rabatt utover gratis vinterhjul på kjøpet.

Elektro12

Hvor fikk du vinterhjul gratis?


golo

Fikk vinterhjulpakken for halvpris hos Autoria Kolbotn med 1ST.

Elektro12



Tesla1

Fikk ingenting utover storbrukeravtale på 3%, vet at møller gir med serviceavtaler men ikke i kombinasjon med storbruker avtale. Så vår storbruker avtale er verd tilnærmet ingenting. Hvem som gir med vinterdekk da det virker som beste deal så langt?

magfred

Fikk noen få tusenlapper rabatt på min Max med 19" vinterhjulpakke. Primært på norskmontert ekstrautstyr som skvettlapper og takbøyler. I tillegg følger service og vedlikeholdsavtale med. Selger var tydelig på at vedlikeholdsdelen ikke har vært med i tidligere avtaler, og innebærer at jeg f. eks kan kjøre innom og få nye vindusviskere i tillegg til de vanlige serviceintervallene (han nevnte faktisk også at nye bremseskiver var inkludert). Avtalen hadde en verdi rundt 11k ifølge selger.
Peugeot e208 GT Pack
Volkswagen ID.5 GTX Facelift
Tidligere Volkswagen ID.4 1st Max

Tesla1

Ser ut som om det er mer å hente når man går utenom møller sine forhandlere, fikk med dekk ved å bruke forhandler i Oslo som ikke var møller.
Fikk ikke service avtalen , men virker som om de skryter opp verdien voldsomt på denne når de sier 9500.-
Bilen skal ha service annen hvert år og avtalen er på 3år/45000Km. Så blir i praksis 1 service for de fleste som da skal ha en verdi på 9500.-

ID4

Fordeler eller ulemper ved å ikke kjøpe av Møller sine forhandlere?

roms

Hva er en ok rabatt på vinterhjulpakkene som blir tilbudt på bilen?
Har fått et tilbud, men prøver å se hva mer selger har å gå på i forhold til dette.
Har også prøvd å få med service-/Vedlikeholdsavtale, men dette ser vanskeligere ut da selger sier at prisen er for god på bilen fra før til at importør har valgt å legge dette med i prisen.

ID4

Ok rabatt er vinterdekk uten tillegg i pris. Det er mitt mål. Så får vi se om det er mulig. Har nå tilbud om 50% avslag + service 3 år 45k kilometer fri service. Fordelen med vw er at det er en del forhandlere å høre med.

Olemann

#11
Min erfaring er at folk er varsomme med å dele rabatter de får, dette fordi rabatter ofte er knytt til relasjoner, spesielle forhold (kjøper 2 biler, kjøpt ny bil av samme selger 5 ganger før osv.)

OG, så er det vel alltid slik at noen vil utnytte det man skriver her, og bruke det til å "presse" egen selger for selv å få samme rabatten....det igjen kommer lett ens egen selger for øre, og dermed er sirkelen sluttet og det var siste gang man fikk rabatt.... ;D

ihaal

På den annen side ønsker jo forhandlerne å selge biler, så hvis de kan stjele kunder fra Møller ved å gi rabatt er jo dette en vinn-vinn for både forhandleren og kunden. Jeg er ikke interessert i å betale 20 000 ekstra hvis det finnes forhandlere som er villig til å inkludere vinterdekk. Setter stor pris på privat melding hvis noen ønsker å dele sine erfaringer med forhandler som har bydd på vinterdekk på ID4.
ID.4 GTX (tidligere ID.4 1st og Leaf 40 kWt)

Bjoris

#13
Jeg fikk med 3 års service og gummimatter, spurte egentlig ikke om mer, men skal få storkunderabatt i tillegg, men pt har vi ingen avtale da det er litt disens om innholdet i den, ref annet innlegg...

golo

Godt tilbud for de som bor i Østlandet og enda ikke har bestilt. Gratis vinterhjul, lakkforsegling og ladeboks.

https://grenland.volkswagen.no/januarkampanje-elbil/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA