Keyless er fint når du kommer fra tur med nøkkelen i sekken. Åpner bagasjerommet og hiver inn sekken. Gjør du det med e-golf har du låst deg ute, selv om de fleste biler detekterer nøkkelen og åpner bagasjerommet igjen. Synes id.4 1st har alt jeg trenger og prisen er utrolig bra 👍
Nope, stemmer ikke, på min i alle fall 😂. Jeg gjorde akkurat som du beskriver for en mnd siden med eGolfen (jeg kjøpte av deg 😉), slengte inn sekken med nøkkelen i, og lukket bakluken i det jeg tenkte «shit». Hadde ikke låst opp resten av bilen og her stod jeg på fjellet, med nøkkelen i sekken i bagasjerommet. Heldigvis låste ikke bakluken seg igjen, så jeg bare åpnet den igjen, veldig letta 😂
Klarte å låse nøkkelen inne i bagasjen på en 2016 Passat GTE med komfortnøkkel og el. bakluke, sent på ettermiddagen på 17. mai et år.

Bilen pep og nektet å lukke luka. Jeg trodde det var fordi bagasjen var ganske full, og presset den igjen for å hente det siste, som heldigvis var ungene. Da blinket den fem ganger eller noe. Jeg hadde selvfølgelig ikke lest bruksanvisningen, men fant ut senere at bilen låste seg noen minutter senere. Dette kan man teste med to nøkler tilgjengelig hjemme.
Tror jeg holdt på å gjøre det store med nøkkelen i frunken på e-tron forleden. Men den kan jo låses opp fra app, så lenge den funker, og du har mobilen på deg- og dekning.