Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Service-avtaler

Startet av Torb, søndag 13. juni 2021, klokken 09:52

« forrige - neste »

Torb

Da jeg gikk inn i konfiguratoren for Enyaq nå fant jeg ikke priser på serviceavtaler. Det er snakk om to. Den lille som er en serviceavtale og den store som er en service og vedlikeholdsavtale. Er det noen som har notert seg/kjenner til prisene. Og er det noen som har regna på lønnsomheten av å kjøpe disse avtale ved nybilkjøpet? Det er vel feks ikke slik at en sparer moms på å putte dette inn i nybilprisen?
Mercedes EQA 350 4Matic

Krantz

Det er lagt ut priser for ID.4 GTX. Enyaq får vel ca samme priser?

Serviceavtale med 15.000 km pr år:
3/4/5 år kr. 7.688 / 16.125 / 16.125

Service- og vedlikeholdsavtale med 15.000 km pr år:
3/4/5 år kr. 9.000 / 17.250 / 23.437

Bigdrago

Kan gjøres på hvilket som helst godkjent verksted. Alle kan ta en titt på bremsevæske, kjølevæske samt skifte pollenfilter. Osv
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Torb

#3
Takk Krantz. Det virker ikke urimelig at prisene vil være om lag det samme. Det rare er at jeg bestemt mener at det lå priser i konfiguratoren for Enyaq tidligere, men jeg noterte meg ikke dem.
Mercedes EQA 350 4Matic

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA