Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Night Vision problem?

Startet av Bmw_Tryne, tirsdag 22. september 2020, klokken 08:20

« forrige - neste »

Bmw_Tryne

Er det ett generelt problem med night vision systemet? Eller kanskje bare en isolert feil? Leser om en som sliter med systemet, se linken.

https://bilguiden.broom.no/bilvurdering/8800/2020-audi-e-tron-55-advanced-exclusive-suv-batteri
Bmw 530i G30

Orbit

Det var ikke beskrevet hva som ikke fungerte der..... men night vision fungerer i alle fall fint på min med deteksjon og visning av personer. Har ikke vært i noen situasjon hvor jeg har fått testet om den ser dyr på veien ennå.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Kåre Knatten

Ingen problemer med Night visjon, men kunne tenkt at dyr/folk kom oppi HUD når de blir oppdaget, ikke bare når de begynner å nærme seg. Da kommer det opp varseltrekant, som det skal. Har du matrix, blinker også lysene 3 raske ganger, for å varsle fotgjengerene.

daktari

Min night vision har fungert fint fra dag 1. Den snapper opp de fleste fotgjengere, men ikke alltid syklister eller hunder. Har oppdaget 1 elg i skogen. Dette er noe av det jeg er mest fornøyd med, på våte mørke veier i byen tegner den gul ramme rundt fotgjengere mine gamle øyne ikke klarer å se.

Har lest at en del som fikk bilen etter sommeren 19 har hatt problemer.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Contango

10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA