Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vise sted i medlemslista

Startet av cra, fredag 14. desember 2007, klokken 13:15

« forrige - neste »

cra

Hadde det vært en ide å vise medlemsted på den søkbare medlemslista? Hadde vært lettere å finne andre i nærheten på den måten.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

PLUTO

Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

cra

Jeg bumper denne posten, og foreslår i samme slengen at  kolonne for bosted kam legges inn i stedet for AIM/ICQ/MSN kolonnene som ser ut ti l å være svært lite brukt. Evt. at også Kolonnen for hjemmesider fjernes, eller gjøres smalee ved å endre headingen for denne.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

ilmarw

Noen burde legge en sticky et sted?

ilmar
Polestar i bestilling

cra

Jeg bumper denne (igjen), og benytter samtidig sjansen til å igjen foreslå (som noen allerede har gjort i annen tråd) at innlegging av sted er obligatorisk ved registrering i forumet.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

hens

Det er ikke for å være nysjerrig at det er greit å vite hvor folk bor, men det hjelper lite å forsøke å være hjelpsom når det viser seg at den som trenger hjelp bor 100 mil unna.

Jeg gidder ikke kjøre 100 mil for å bistå, men er det i samme området, kan det la seg gjøre.

Flere fornøyde elbilister gir større salg, og større gjennomslagskraft.
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

cra

Sitat fra: hens på mandag 18. august 2008, klokken 09:20
Det er ikke for å være nysjerrig at det er greit å vite hvor folk bor, men det hjelper lite å forsøke å være hjelpsom når det viser seg at den som trenger hjelp bor 100 mil unna.

Ja, ikke sant? Nå er det jo godt nettvett å ikke oppgi hvor man bor og slikt, så det skal man ikke kimse av. Men det er veidig greit når det står sånn ca, om det ikke står nøyaktig GPS-posisjon eller gateadresse. Selv oppgir jeg Sunnmøre som sted. Andre sunnmøringer vil da vite sånn omtrent hvor langt unna jeg holder til, mens trøndere og østlendinger kanskje ikke leser mer ut av det enn at det er for langt å reise. Så slipper de å tilby seg å stikke innom, og så viser det seg at det er 50 mil +/-

Det samme gjelder for meg når jeg ser at noen som trenger hjelp holder til i f.eks. Stavanger. Men da er jo de andre som holder til snare å tilby seg å hjelpe, så da ordner det seg jo. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA