Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Apper entusiaster og utviklere

Startet av Asbjornel, tirsdag 15. september 2020, klokken 18:53

« forrige - neste »

Asbjornel

Ble litt skuffa over Hyundai her.   :-1:
https://www.tu.no/artikler/stian-ble-truet-med-soksmal-etter-at-han-laget-egen-app-til-hyundais-elbil/499207

Synes det er en dårlig fremgangsmåte for entusiaster av Hyundai/Kia.

Oser ikke velvilje og gode utsikter for apputvikling for disse merkene.

RJK

Sitat fra: Asbjornel på tirsdag 15. september 2020, klokken 18:53
Ble litt skuffa over Hyundai her.   :-1:
https://www.tu.no/artikler/stian-ble-truet-med-soksmal-etter-at-han-laget-egen-app-til-hyundais-elbil/499207

Synes det er en dårlig fremgangsmåte for entusiaster av Hyundai/Kia.

Oser ikke velvilje og gode utsikter for apputvikling for disse merkene.


Helt enig. Men det er dessverre slik at noen ganger så er bedriftskulturen/lederkulturen befestet i et system der slikt oppfattes som fornærmende, og da er det ikke så viktig om løsningen er bedre, og om man er forespurt om man er interessert i å få bedre løsninger fra utenforstående. Da må slikt slåes ned på, fremfor å ta gulroten...

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

cra

Synd, for bilen eller er jo bra. Men jeg kommer nok til å nevne dette og _ikke_ anbefale kjøpe fra Hyundai til alle som spør meg om råd ved kjøp av elbil fra nå av.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Nickelilltroll

Denna fyren kunne sikkert utviklet en app for mange produsenter av elbiler og gådd i fortidspensjon før 2025. Irriterer meg grønn på hvorfor f eks Opel Corsa-e ikke kan levere bil med en app der vi kan sette ladegrense?!?

I mitt hode er det en sw-jobb som hade tatt dem 2 arbeidsdager og potensielt mange fler kunder... ::)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA